Veel plezier! Ik ga zo mn vriend nog ff een knuffel brengen, dan vriendin ophalen en op naar Pinkpop!
Een beetje zoals elke dag Vanochtend mijn (elektrische) fiets weg gebracht naar mijn ouders zodat ze samen kunnen fietsen. Lopend terug gegaan en dat was heerlijk! Daarna boodschappen gedaan, wat huishouden en even op de bank tv gekeken (en in slaap gevallen) Net lopend een pakketje weg gebracht en nu ben ik bezig met mijn thuisstudie maar kom er niet lekker in dus afgeleid en nu hier. Straks koken, planten in de tuin water geven en dan lekker op de bank samen met mijn man tv kijken.
Heerlijk met een wijntje bij het zwembad zitten op vakantie in Zuid Frankrijk (na 3 dagen lang non stop regen gehad te hebben ).
Gewerkt tot 11.00u op de woning en thuis nog even achter de laptop gezeten voor kantoorwerk. Daarna kids opgehaald van school, wasje gedraaid, alles gesneden voor het avondeten en dan nu heerlijk nog even in bikini id zon
Gewerkt. Dochter opgehaald , doe had schoolreisje vandaag en was laat terug. Nu even gauw eten, daarna de jongste 2 uit het kdv halen en door naar zwemles
Oh nee! Dat verwacht je niet in deze periode. Fijn dat het nu eindelijk droog is! Geniet van je wijntje en een hele fijne vakantie!
Nee zeker niet… hier hadden ze dit ook niet verwacht. Zeker 20 jaar niet zulk slecht weer hier geweest in juni. Maar nu mooi weer dus kunnen nog een paar dagen genieten Dankjewel!
Dagje vrij vandaag..tenminste van verplichtingen elders Ik ga vandaag in huis aan de gang als de jongste naar school is. Stoffen stofzuigen dweilen en de was en de douche en wc. En lekker een eindje met onze hond eruit.
Een goede vriendin van me gaat morgen trouwen en ik mag de bruidstaart maken, of eigenlijk 1 taartje en de rest vullen ze aan met gebakjes (heb de ruimte/capaciteit niet om een stapeltaart voor 100 man te maken) Dus ik ga zo eerst naar de kwekerij voor eetbare bloemen. Dan de taart in elkaar zetten en afsmeren en hem afleveren bij mijn vriendin.
Midden en Bovenbouw. Mijn groepje is groep 5. 6 jongens. Ik slaap als een blok vanavond Nu de stilte voor de storm. Net briefing gehad. Over half uurtje richting bus
Drukdrukdruk. We gaan een weekend weg vandaag, maar hebben nog niks ingepakt dat is niks voor mij, maar toont wel aan hoe makkelijk het tegenwoordig is met een kind van 1 jaar om weg te gaan. Een half jaar geleden zat ik meer in de stress en nu hoef ik voor m'n gevoel amper iets in te pakken. Heel fijn.
Hahaha yepp dat gaat een vroege vrijdagavond worden Succes met ze bij elkaar houden Heel veel plezier!! Laat je vanavond nog weten hoe het was. Ben heel benieuwd
Hij wordt heel simpel hoor. Ik ben helemaal niet van de botercrème, afsmeertaarten Was eigenlijk het plan om een bavaroistaartje te maken in een siliconenvorm, maar haar verloofde houdt niet van bavarois, dus ben er een beetje ingeluisd Nu hoop ik hem zo strak mogelijk af te kunnen smeren, maar heb dat nog maar een paar keer gedaan en zit eigenlijk nog in de oefenfase. En dan morgen decoreren met echte bloemen.
Sterkte . Ik ben blij dat er van de week 4 moeders al vroegen of ze mee mochten op schoolreis, joe veel plezier en mij niet bellen . Ben vorig jaar meegeweest, was lichamelijk en geestelijk uitgeput.
8 rapporten gehad, nog 11 te gaan. Vrij vandaag maar nog zoveel op mijn to do list voor werk. Analyses, overdracht etc. Nu even een korte pauze in de zon en dan weer verder.