Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.217
    113
    Vrouw
    Even met de benen omhoog: man is hardlopen, dreumes ligt te slapen. Vanochtend op kraamvisite geweest en tussendoor met allerlei klusjes: garage leeggehaald en kattenbak grondig schoon gemaakt door man, ik daar gedweild met dettol, tassen van gister uitgeruimd, nadenken wat er mee mag naar Ameland, koffer voor N bij mijn ouders klaar zetten, nieuwe autostoel in mijn auto installeren, Maxi Cosi naar zolder.

Gisteravond thuis gekomen van twee dagen aan zee bij/met mijn ouders. Altijd het gevoel alsof je dagen weg bent geweest. Man moest vrijdag werken, maar kon direct afschakelen om 16.30 uur toen de bbq aan ging. Gister ook een leuke dag gehad, om 7.30 uur waren we al aan het strand, naar Sluis geweest met zijn 2, genoten dat N het zwembadje in de achtertuin zo leuk vond (totdat hij plat op zijn gezicht en buik uitgleed, maar na troosten hem er direct weer ingezet) tot het afsluitende etentje in het dorp.

Proefdruk van het geboortekaartje is binnen gekomen en goed gekeurd en vanmiddag rommelen we wat aan en vanavond komt de buurvrouw een kop koffie drinken. Deze week hebben we samen vrij; heerlijk. Is lang geleden.

2. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.997
    3.961
    113
    Vrouw
    Heel saai gewerkt tot nu. Dadelijk zoon halen bij mijn ouders en dan denk ik fortnite spelen met zoon, tenzij andere kinderen hem inpikken, dan wordt ik aan de kant gezet :D:roflmao:

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.272
    17.309
    113
    Nu even niks met een kopje koffie erbij. Net zo’n 2 uur in de tuin gewerkt, dus nu even uitrusten.

Tot nu toe een heerlijke en leuke Vaderdag gehad. Man zet straks de BBQ aan, ik hoef dus ook lekker niet te koken vandaag.
    Als de kinderen vanavond op bed liggen gaan we samen een film kijken. Ik denk een Disney/Pixar film, voorpret voor ons aankomend Disneyland tripje :D:D

Spectre en owly vinden dit leuk.
  4. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.449
    8.965
    113
    Vrouw
    Ik zit bij het concert van Guus Meeuwis. Zus woont achter het stadion en die krijgt soms vrijkaarten :D:D

Spectre vindt dit leuk.
  5. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    ooooooh jaloers :cry:
    Ik ga elk jaar . Mijn moeder krijgt altijd kaarten via de Sligro en dit jaar had ze voor het eerst geen kaarten :cry:

Mim89 vindt dit leuk.
  6. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.789
    31.371
    113
    Vrouw
    Oh leuk. Veel plezier.
    Ik ben niet echt fan. Maar de keer dat we kaarten hadden was het gewoon echt leuk. Superfijne sfeer daar.

Mim89 vindt dit leuk.
  7. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.449
    8.965
    113
    Vrouw
    Ik ben ook niet echt fan. Maar de sfeer is idd echt super en de andere artiesten (Flemming oa) vind ik wel leuk.

8. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.449
    8.965
    113
    Vrouw
    Oh dat is jammer! Mijn zus krijgt ze niet elk jaar maar nu toevallig al 2 jaar achter elkaar wel.

9. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.294
    25.760
    113
    Dank je ❤️

owly vindt dit leuk.
  10. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.294
    25.760
    113
    Dank je!

11. tuc

tuc Niet meer actief

O tof, was benieuwd hoe het geworden was. Heel mooi!

Adje vindt dit leuk.
  12. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.219
    1.755
    113
    Vrouw
    Relaxen van de wandel3 daagse
    Heb 1 x 5 km meegelopen
    Maar heb voor onze school alles geregeld tot in de puntjes!

dus nu voetjee omhoog en genieten van de foto’s

13. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.722
    6.627
    113
    Vrouw
    Vanmorgen begonnen met een rondje onkruid wieden in de moestuin en tussen de bakken. Heb de helft gedaan tot het zwart werd voor mijn ogen, toen was het tijd om te stoppen.
    Daarna kreeg ik het op de heupen en heb ik een paar uur besteed aan de eettafel rommelvrij maken, alles opruimen op de juiste plek, een zak vol afval. Wat stapelt zich er veel op als je even niet de fut hebt gehad om het bij te houden.
    Ondertussen een paar wasjes gedraaid, lekker snel buiten gedroogd, wat was opgevouwen en er staat nog een volle mand op me te wachten.
    Doos vol glas bij vriend in de handen gedrukt met boodschappenlijstje - "ga jij maar even weg met de jongste" :p
    Papiercontainer die we eindelijk eens niet vergeten waren aan de weg te zetten weer tot de rand gevuld. Helaas wordt die pas over een maand weer geleegd...

Ik wilde nog zoveel meer gaan doen vandaag, maar ik denk dat ik nu eerst mijn tijd ga verdoen aan een lijst maken met alles wat ik voor november nog gedaan wil hebben in huis. Had wat woorden met vriend nadat ik hem een doos vol rommel in de schoot heb geworpen om op te ruimen, dat hij zo laks is met "doe ik morgen wel" en het nooit gedaan wordt. Zoveel kleine dingen waar ik me aan stoor...
    Op de een of andere manier eindigt alle zooi altijd op de eettafel en als dat in de weg ligt wordt het in een hoek van de kamer neergelegd op de grond. Die hoek is nu leeg, de tafel is nu leeg. Heerlijk!

(ik gok dat het de nesteldrang is die wat begint te komen)

14. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.451
    372
    83
    in een huis
    Heerlijk dagje aan het strand gehad. Kids hebben heel leuk en lief gespeeld/gezwommen. Daarna als afsluiting nog lekker uit eten geweest.

15. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Uitgeslapen tot 9:00. Heb met de jongste boodschappen gedaan, heb daarna zelf nog een rondje gewandeld. Ben bij m’n ouders op de camping geweest, ook weer met de jongste. M’n nichtje was daar logeren, en m’n schoonzus ging haar ophalen met m’n neefje, was dus even gezellig.
    Na het eten jongste geholpen met loomen, ze is een aapje aan het maken.

16. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.294
    25.760
    113
    Dank je!

17. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.880
    19.049
    113
    Vrouw
    Strak gesmeerd .
    Heel mooi.
    Wat kwam er op de rest van de planken?

Adje vindt dit leuk.
  18. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.294
    25.760
    113
    Dank je!
    Op de rest van de planken kwamen kleine tartelettes (framboos en lemon-meringue) en die waren gewoon van de bakker. Want dat zou me echt te veel worden :roflmao:
    IMG_5555.jpeg

owly, NiVa0230 en Neuzeke vinden dit leuk.
  19. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.934
    8.133
    113
    Vandaag trakteerde L op de opvang! Zo leuk. Ik ben thuis aan het werk. In de pauze even boodschappen doen zometeen. Vanavond extra werken, rete druk.
    Saaie dag dus!

owly en Splitijsje vinden dit leuk.
  20. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Ik zit vandaag niet lekker in mijn vel.
    Ben echt heel down en heb nergens zin in.
    Ben net even met de meiden naar de speeltuin geweest, maar was blij dat we weer naar huis gingen.
    Ik doe vandaag helemaal niks, behalve nog even naar zwemles.

Deel Deze Pagina