Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.903
    9.426
    113
    Gelderland
    Die laatste weken zijn altijd zó pittig! Succes!

Spectre vindt dit leuk.
  2. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.789
    31.371
    113
    Vrouw
    Ik doe met je mee. Bahbahbah. En de kinderen worden ook met de week drukker, vermoeider, tegenwerkender, prikkelbaarder. Zijn hier allemaal aan vakantie toe.

Vandaag heb ik ook mijn vrije dag. Man naar kantoor. Maar oudste ziek gemeld. Gisteren vaccinatie gehad en nu extra moe, niet lekker en spierpijn.

Spectre vindt dit leuk.
  3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier merk ik dat ik de laatste tijd moeilijk kan ontspannen en los kan laten waardoor ik automatisch continue druk in mijn hoofd ben en moeilijk kan genieten en rust kan pakken.

Iemand nog tips, misschien yoga eens proberen of meditatie (maar daar ben ik denk ik het type niet voor). Ben echt een doemdenker:(.

Probeer nu dus even in de tuin te zitten maar denk alleen maar aan wat allemaal nog moet gebeuren

4. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb al gestofzuigd, gedweild, pakketje opgehaald, medicijnen bij de apotheek gehaald, wad gedraaid, opgehangen, 2 wasmanden gevouwen. Zometeen krijg ik visite en ik denk vanmiddag even met zoon naar het water. Vanavond nog strijken helaas.

5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.049
    18.844
    113
    Vrouw
    Pfft ja pittig he. Er wordt hier ook constant tegengewerkt, ik kan wel 10x vragen of ze schoenen/jas aan willen gaan doen en tanden poetsen, maar er komt geen reactie of het antwoord is 'nee' :rolleyes:

Och balen voor hem, hopelijk snel weer fit, beterschap!

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.049
    18.844
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar. Bij mij helpt het om even uit de eigen omgeving te gaan.. stuk te wandelen bijv. Of gewoon even lekker in de tuin bezig zijn, nieuwe planten halen enz. Niet echt iets wat moet, maar wel een leuke activiteit.
    Maar loslaten is ook niet mijn sterkste kant. Moet zeggen dat ik met die hitte vrij weinig in het huishouden doe, minder als normaal in ieder geval. Dat merk ik wel.. dan zit ik maar veel buiten, zie ik de rommel niet :oops::D

owly en vruchtje24 vinden dit leuk.
  7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.049
    18.844
    113
    Vrouw
    Mindfulness kan ook helpen..
    Zomaar een halfuurtje op een dag ofzo. Of even met een boek gaan zitten.

Achterkantvandemaan en vruchtje24 vinden dit leuk.
  8. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    955
    587
    93
    Ik heb de benedenverdieping lekker opgeruimd en gestofzuigd en gedweild. Boodschappen gedaan. Straks als de oudste uit school komt gaan we naar de Efteling en daar ook lekker eten vanavond.

9. Paardenbloem

Paardenbloem Bekend lid

31 mei 2022
    769
    1.260
    93
    Vrouw
    Ik heb mijn rijbewijs opgehaald, slippers en een baby zwembadje bij de Hema gehaald, hondenvoer en balletjes voor de hond en boodschappen voor lekkere wraps met kip en groenten voor vanavond!
    Nu even het opblaasbad opzetten en vol laten lopen voor vanmiddag. Nog wat was ophangen en dan ook maar een poosje uitpuffen in een tuinstoel denk ik:cool:

Rozebeer vindt dit leuk.
  10. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik kijk idioten op de weg, drink een red bull terwijl mijn dochter slaapt. Als ze wakker is kijken hoe het weer is, dan kunnen we nog even op pad

11. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.217
    113
    Vrouw
    Drukke ochtend: bed verschoont, 60 graden was gedraaid, gesport, bij de bakker geweest, een berg karton naar de stort gebracht, bloed geprikt. Eenmaal thuis met man en kind voor het eerst gefietst en even bij mijn ouders geweest. Daarna N warm eten gegeten, wij gegeten en nu moet ik douchen en heb ik nog eventjes voor mezelf (man is nu sporten). Vanmiddag op de fiets naar het dorp met zijn 3, laatste spulletjes voor onze mini vakantie kopen.

12. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Ik heb gewerkt.
    Ga zo met de oudste 2 boodschappen doen.
    We gaan vrijdag naar de Julianatoren en zij mogen daar de boodschappen voor halen, ik bemoei me nergens mee en mag alleen betalen :rolleyes: ben benieuwd.
    Daarna naar de kapper met de oudste.
    En dan nog even de kleine meiden ophalen bij het kdv.

owly vindt dit leuk.
  13. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.217
    113
    Vrouw
    Op de fiets naar het dorp, door naar het bos en toen had ik ineens een lekke band. Heb een kleine 3km teruggelopen naar het dorp (fietsenmaker). Ondanks dat een fijne middag gehad. Ik ga zo pasta bolognese maken en man is met N aan het spelen. Heb zojuist de laatste was op gevouwen en onze koffertjes dicht gedaan. Vanavond HPP kijken en dan lekker slapen.

Achterkantvandemaan en Rozebeer vinden dit leuk.
  14. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Vanmorgen even door het huis gevlogen, wasje gedaan, jongste naar school gebracht, en een paar boodschappen gehaald. Ben nu vanaf 12;00 aan het werk, moet nog tot 22:00. Vanavond niks meer.

Rozebeer vindt dit leuk.
  15. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.465
    10.385
    113
    En is het ze gelukt om wat uit te zoeken?

16. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    ja ze hebben het netjes gedaan
    Bolletjes, beleg, voor iedereen drinken, voor iedereen wat lekkers en zelfs qua snoep hebben ze rekening gehouden met hun zusje die maar weinig lust :thumup:

Paardenbloem vindt dit leuk.
  17. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.934
    8.133
    113
    Die afkortingen van jouw TV programma's; geen idéé :roflmao::roflmao:

Splitijsje vindt dit leuk.
  18. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.934
    8.133
    113
    Vandaag ga ik de hele dag naar kantoor. Man is thuis met L, hij mag de boodschappen verzorgen en het eten vast klaar maken. Het wordt een balansmaaltijd; courgette, broccoli, wortel met ui, omelet en kip. Voor L wel een klein zoet aardappeltje er bij.
    Vanavond ga ik m'n nagels even doen (ik heb zo'n uv/led lamp sinds kort en dat werkt echt als een tierelier!).
    En dan weekend!!

19. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.893
    9.666
    113
    Vrouw
    De kracht verzamelen om op te staan en weer te beginnen aan de ochtendspits. De jongste hoor ik ook al wat jengelen vanuit z’n bed en de oudste ligt nog te slapen.

20. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.465
    10.385
    113
    Aaah wat goed!! Hoe oud zijn ze?

Deel Deze Pagina