Gewerkt en net alvast sushirijst gekookt. Kan ik morgenochtend voor werk een beetje sushi rollen voor m'n collega. Belofte maakt schuld (heb haar omgekocht, zodat ze een dienst van me ging werken ) Als dat allemaal afgekoeld is, stap ik onder onder de douche en dan heerlijk in mn bed.
Deze voormiddag alle was weggewerkt. Deze namiddag bij opa op bezoek Zonet een uurtje in de lay z spa gezeten Zo meteen een koud gerechtje in elkaar flansen.
Ik ben vorige week toch maar overstag gegaan voor het zwembadje in de tuin. Ik wilde eigenlijk niet (ivm veel drinkwater gebruiken + chemicaliën + energie van de pomp). Kinderen wilden het graag. En toen de badmeester vroeg of we thuis konden oefenen voor het gat (onderwaterspelletjes, tussen benen door duiken ed) was ik om. Dus vanmiddag een frisse duik. En daarna een wandelingetje naar de ijssalon. De uitspraak van de dag: "mama, ik heb het zweet"
Vanmorgen eerst een rondje hardlopen voordat het te warm zou zijn. Daarna lopend naar de yogaschool voor een lesje easy flow yoga. Vanmiddag wielrennen gekeken op TV, leuk om grote gedeeltes van de route te herkennen. En nu nog naar de atletiek aan het kijken.
Dat klinkt goed. Mag ik vragen waar he dat doet? Atletiek: Heb je die kogelstootster op de horden gezien? Geweldig!
De yoga doe ik bij Yogaplace in Sittard (mocht je eventueel interesse hebben, ze staan nu op sociaal deal met een aanbieding). Die Belgische kogelstootster heb ik inderdaad gezien. Zag een artikel op nu,nl voorbij komen dat ze zeiden dat ze zo langzaam had gelopen. Uit eigen ervaring weet ik dat hordenlopen gewoon heel moeilijk is en ik vind het dus zeer knap dat ze het zo onvoorbereid gedaan heeft.
Zo..... ik zit. Wat vermoeiend is een feestje voor je kind! Het was ook wel echt heel warm.. en de koorts hielp niet mee maar hij heeft het super gedaan! In de middag heb ik even samen met hem geslapen (was niet de bedoeling dat ik in slaap viel, oeps). Nu zitten man en ik met chipjes op de bank Hopelijk valt de koorts morgen echt mee want wij moeten allebei naar kantoor en L naar opvang. Even kopen zonder kijken terugkijken en het forum(drama) even bijlezen.
Wij zijn naar het strand geweest Net thuis en iedereen gedoucht de jongste ligt op bed en m’n man heeft net pizza besteld
Ik ben me schuldig aan het voelen. Dochter is vandaag met zus naar het zwembad geweest en ik heb haar haar in 2 vlechten gedaan en ben vergeten haar scheiding in te smeren met zonnebrand en nu is haar hoofdhuid flink verbrand. Haren wassen en kammen deed net flink pijn. Twijfel of ik er aftersun op moet smeren want dan moeten we het morgen ochtend weer wassen.
Nu op thuisbezorgd wachten. We zijn naar het strand geweest, net lekker gedouched. Vind dat altijd extra lekker als je naar de zee geweest bent. Heb mijn haar 45 min een masker gegeven. Mocht wel met dit droge weer!
We zijn vandaag naar het water geweest met vrienden. De kids hebben zich vermaakt met de sup van oma, en omdat ze het zo leuk vinden hebben we besloten dat we er zelf ook eentje gaan kopen. Dat zijn we dus nu aan het uitzoeken vanavond nog wat opruimen en dan vroeg naar bed. Ben kapot van een leuk maar druk weekend
Hele dag rondom het huis geweest en de kinderen hebben af en aan in het zwembad gezwommen. Net na het eten even een snelle schoonmaakronde door het huis gedaan, kinderen gedoucht, daarna ikzelf en nu slapen ze beide en heb ik de avond voor mezelf. Even opladen voor weer een mega drukke werkweek Nog 4 te gaan tot de vakantie
Onze peuter is ook op haar hoofdhuid bij haar scheiding verbrand met los haar helemaal niet aan gedacht..