Top, en dit was je er dus echt na een paar keer uit? Ik heb nu ook iets wat je eruit zou moeten wassen, maar ik durf het niet
Vandaag naar toverland geweest. Was warm maar wel heel leuk. Waren vandaag YouTubers die kwamen We hebben er ook onder de grootste douche van Nederland gaan staan. Een waterval daar
Ik ben weer aan het werk vandaag, ik vind het wel jammer dat de temperatuur zover daalt ineens, maar voor de kleintjes die ik vandaag heb is het wel fijn.
Ik heb geen oog dicht gedaan, L lag tussen ons in. Wat een nacht. Nu zit ik met m'n ogen dicht op kantoor. Hoop ze aan het eind van de dag een keer open te kunnen doen. Ooooh wat ben ik blij dat ik dit niet meer elke nacht heb zeg. Vreselijk.
Vanmorgen eerst de oudste naar school gebracht, daarna wat in huis gedaan. Zonet naar de speeltuin geweest met dochter en straks nog naar de winkel voor een paar boodschappen.. Maar nu eerst een koffie in het zonnetje. Verder niet veel vandaag, vanmiddag moet ik nog naar de fysio met de oudste. Jongste moet ook mee want m'n man is dan nog niet thuis... denk dat we daarna op de terugweg, als verrassing, een ijsje gaan halen bij onze favoriete ijswinkel.
Wij hebben gisteren de verjaardag van onze dochters gevierd. Vandaag kinderen naar school, bakkie gedaan met mijn vader. Vanmiddag ergens lunchen met manlief en daarna hebben wij onze eerste terugplaatsing van onze 1e IVF poging. Morgen weer werken..
Ik kijk nu the bold and the beautiful (zal wel de enige van dit hele forum zijn die dit nog kijkt) Had nog was salade over van gister dus dat eet ik nu. Straks pakketje weg brengen en boodschapjes doen, weet alleen nog niet wat ik ga eten dus ga even inspiratie opdoen in het topic ‘wat eten we vandaag’ denk dat het iets met popcorn wordt
Vanochtend N om 7.30 uit bed gehaald, daarvoor mezelf aangekleed, was opgevouwen, vaatwasser uitgeruimd, katten verzorgd en tanden gepoetst. Fles gegeven, N naar de opvang gebracht, gesport, paar boodschappen gedaan, haren gewassen, geföhnd en boven stof gezogen en net thuis van een lunch met een oud collega. Nu uitgeteld op de bank en tot 17.15 uur geen verplichtingen (een: 60 graden was uit de machine halen…)
Ik heb vanmorgen om stipt 7 uur de kinderen al bij de opvang gebracht, beetje onwennig op een maandag. Normaal zijn ze dan thuis. Maar in verband met het bekleden van de trap naar de eerste verdieping en het leggen van een vloer in de hal ervoor gekozen om ze naar de opvang te doen. Kunnen zij daar lekker spelen en slapen (dat kan hier nu niet echt, naast dat ik er niet bij kan, is er ook best wat lawaai). Dus ik heb al een paar wasjes gedraaid en aan de droogmolen gehangen. De vloerenman voorzien van koffie. Het avondeten heb ik ook voorbereid. En nu zit ik lekker even in de tuin met een broodje en een groot glas water met een schijfje citroen. Ik ben voornemens om zo nog even een rondje te wandelen, iets met mijn hoofd leegmaken en gedachten verzetten. Woensdag is de officiële eerste echo in het ziekenhuis en ondanks dat we vorige week al een mooi knipperlichtje hebben gezien, slaat de angst op slecht nieuws toch weer toe.