Mijn nichtje heeft daarvoor crêpe papier gebruikt. Oplossen in water en dan in je haar wrijven. (Of zoiets) Was wel grappig verhaal. Ze zat toen in groep 8. Ouders waren werken. Belt ze haar moeder " mam mog * en ik crêpe papier kopen?" Moeder dacht ah lief, ze gaan knutselen. Komt thuis. Badkamer ontploft en bride dames knalroze en blauw haar
Klopt, daar kan het ook mee! Ik heb dus al paars crêpepapier thuis liggen. Maar ze wil haar haren nog iets langer laten groeien en dan alleen haar punten doen. Als het dan niks is en het gaat er niet zomaar uit, kan ze het eruit laten knippen
Ik lig met mijn twee mannen in bed. Ze slapen nog, ik ga ze zo wekken. Vandaag lekker dagje genieten van L, veel zin in. Weet nog niet wat we gaan doen. In ieder geval boodschappen en koken.
Ik ga vandaag naar het ziekenhuis voor het plaatsen van een ballon. Na 41+5 weken zwangerschap ben ik wel toe aan de bevalling (of in ieder geval ben ik klaar met de zwangerschap )
Ik heb net de kinderen naar school gebracht en heb een heerlijk ontbijtje gemaakt voor mezelf. Had vanmorgen al met de kinderen ontbeten met twee crackers, nu eet ik: broodje gezond met kaas, tomaat en sla, met een glaasje versgeperste sinaasappelsap en een kopje verse muntthee. Heerlijk straks komt het huishouden wel.
Ik ga het buitenwerk voorbereiden zodat ik het binnenkort zelf kan gaan schilderen.. zo geen zin in het voorbereiden. Hoe verder ik vandaag kom hoe eerder ik kan schilderen dus ik geef mezelf even flinke schop en zorg voor voldoende koffie en een lekker muziekje
Man ging om 7.15 uur de deur uit (om vervolgens dik in de file te staan op de A2). Ik vond hem een beetje zeuren, hij was gister om 00.10 uur thuis (eigen keuze: op maandag golft hij met zijn baas en een gemeenschappelijke vriend nog boven Hoofddorp, dus altijd tyfus eind naar huis rijden), hij had last van zijn enkel (schijnbaar niet genoeg, want anders ga je geen 18 holes lopen) en hij was moe. Gelukkig zei hij zelf dat ik niks aan hem heb gehad sinds maandagochtend en beloofde beterschap. Ik kon er verder niet mee zitten, heb mijn sport kleren aangetrokken, N uit bed gehaald, verschoond, fles gegeven en hem naar de opvang gebracht, 45 min gesport, kalkoenschnitzels vast gepaneerd, aardbeien schoongemaakt en een broodje gegeten. Ga nu douchen en zo naar een boscafe waar ik heb afgesproken met een vriendin en haar dochter van 3. Om 14 uur krijg ik bezoek van een andere vriendin (in de tuin bijpraten) en vanavond ga ik naar een oud collega. Om 17 uur N ophalen, in bad doen en hoop dat man rond 18 uur thuis is, zodat wij op tijd kunnen eten en ik rond 19.30 uur weg kan. Prima dag dus!
Ach wat een spanning, ik begrijp het goed. Veel sterkte nog met deze dag door komen. Hoe laat mag je morgen?