trouwerij en nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door jmm, 5 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Hoe doen jullie dat met de kinderen als ze 2,5 zijn en eentje van 5 jaar?
    En nou komt ie , je hebt geen oppas ?
    De bruiloft duurt van 12 tot half 10 in de avond !!

gr jmm

2. sjak

sjak Niet meer actief

Op de tijden gaan die uitkomen.

3. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Zijn er veel bekende op de bruiloft ? Zo ja dan kunnen die ook eventueel voor wat vermaak zorgen
    Ik zou gaan en voor de jongste een buggy meenemen, maar mijn zoontje slaapt makkelijk in de buggy als hij moe is dus dat scheelt

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mee nemen en mee laten feesten,

Ik zeg je eerlijk leuk lijkt mij dat ook allerminst. Maar als het niet anders kan dan gaan ze gezellig mee.

Pas feest vaders werd 65 is dochter gaan logeren omdat het echt een feest was waar ze als vier jarige niks aan gehad zou hebben. te druk te veel mensen die echt dronken werden en ik had heerlijk mijn handen vrij maar als het niet anders had gekund had ze mee gegaan.
    de oudste ging wel mee maar die let vooral op zich zelf heeft zijn mama niet meer nodig.

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    mee proberen te nemen...indien het echt niet gaat overdag gaan en kindjes gewoon in de avond met jouw mee naar huis.

Mochten ze niet welkom zijn....tsjah dan kan je niet gaan.

6. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Echt helemaal niemand om op te passen? Geen familie, vrienden, kennissen of een buurmeisje of iets? Anders misschien oppascentrale?

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Lekker meenemen. Onze dochter is vorige week van 14.00 tot 20.00 meegeweest. In de avond mochten er geen kinderen bij zijn anders was ze de hele avond ook mee geweest. Ging allemaal goed en ze is geen moment vervelend geweest.:)

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Naar huis gaan als het niet meer gaat, zou hier denk ik met die leeftijden rond 20:30 zijn geweest.

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Meenemen en 1 van ons zou in de avond of wanneer de kleine moe is naar huis gaan en de ander blijft

10. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    +1 als het dus echt niet anders kan (een oppas is toch idealer, maar niet per sé noodzakelijk)

11. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Proberen of de jongste voordat je gaat nog even wil slapen en meenemen. Half 10 is mijne inziens nog te doen. Anders kun je altijd iets eerder naar huis gaan.

12. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Gewoon meenemen toch?
    Wij gingen vroeger ALTIJD mee naar feestjes en hadden de grootste lol om vervolgens onder de tafel in slaap te vallen :p

13. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Mee nemen, mocht het niet meer gaan kan je altijd nog eerder naar huis gaan.

14. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    +1 :)

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Tja, als oppas niet mogelijk is dan heb je twee opties: niet gaan of (als ze welkom zijn) met de kinderen gaan. En als je voor het laatste kiest: gewoon kijken hoe het gaat en hoe lang je kunt blijven.
    Spreek wel even goed af (ga er even vanuit dat jullie met zijn tweeën zijn) of jullie samen naar huis gaan als het niet meer gaat of maar 1 van de 2 (en zo ja:wie) En spreek af wie eventueel tijdens de huwelijksvoltrekking met de kinderen naar buiten gaat als ze storend zouden zijn.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik vind dat kinderen van die leeftijd gewoon op tijd in hun eigen bed moeten liggen.Als ik geen oppas zou hebben zou ik dus eerder met de kinderen naar huis gaan.

17. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Gewoon mee nemen en zorgen dat je genoeg speelgoed bij je hebt om ze bezig te houden. Is het een verjaardag dan zou ik thuis blijven maar voor een bruiloft mogen ze best wat later naar bed. Half 10 is nu ook weer niet een vreselijk late tijd.

Normaal gaan ze hier ook op tijd naar bed maar tien vrienden van ons gingen trouwen hebben we ze mee genomen omdat hun kinderen er ook waren. Ze hebben de tijd van hun leven gehad.

18. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    oke , super bedankt voor jullie antwoorden, we gaan het zien, en nemen ze ook mee !
    jullie horen het nog wel hoe het was gegaan oke? gr jmm

19. KimK

KimK Niet meer actief

Weet je zeker dat de bruidegom/bruid hier behoefte aan hebben? Mijn vriendin trouwt binnenkort en die wil geen kinderen erbij, zelfs haar neefjes niet. Ze heeft zelf nog geen kids dus hmm ja ik vind t enigzins begrijpelijk. Vind wel dat je even moet vragen of het bruidspaar dit wil, het is tenslotte hun dag!

20. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik zou gewoon maar naar huis gaan als ze na het eten erg moe worden. En dat je partner blijft. (Of andersom)

Deel Deze Pagina