whaha heel herkenbaar, gelukkig is mn vriend vanavond weg want ik word er helemaal lijp van. vind af en toe voetbal kijken best ok maar dit is echt too much
Ik zit eindelijk op de bank met manlief nadat hij een dag naar tt assen is geweest en ik druk met van alles en nog wat. Na de wekker van man vanmorgen om 5.45, boomstammen tillen, huis schoonmaken, wassen draaien, plantjes poten, de honden uitlaten en in spanning zitten of m'n vent weer heel thuis zou komen, word het zo wel tijd om te gaan slapen in m'n net opgemaakte bed.
Hang lang uit op de bank, laptop op schoot en man kijkt voetbal, dus ik ook met een schuin oog. Ondertussen is baby het er niet mee eens dat de laptop op mijn buik staat **auw!!!** en krijg ik net een stuk melk chocolade, met rozijn en hazelnoot! Jummie!!!
Ik zit gefrustreerd achter de pc terwijl mijn vriend met ons zoontje op de bank VI Oranje ligt te kijken. De kleine heeft al de hele avond last van krampjes. wat zeg ik, al 3 dagen.. Hij huilt continue en is vrijwel ontroostbaar. Ik ben doodmoe en voel me echt niet goed. Hij is pas 3.5 week en nu al ben ik kapot. Ik voel me echt een slechte moeder en ben nog nooit zo hormonaal-verdrietig geweest. Ik ben echt mezelf niet.
Ik lig op bed het laatste seizoen Big Bang Theorie te kijken. Meisje slaapt (eindelijk 😁 Manlief is nog ergens aan het helpen met een schutting bouwen Ps., er staart nog een volle wasmand met gewassen was naar me om op te hangen 😉
Tickets en hotels aan het vergelijken voor als ik met mijn man ga kerstshoppen in Londen, ondertussen kijk ik met een schuin oog voetbal en zit ik op zp.
En ik dus ook, en ga zo maar naar bed ( niet dat ik moe ben want heb vamiddag nog geslapen)het komt me echt me neus uit, stink voetbal:x
We waren gezellig een film aan het kijken maar kon de aandacht er niet bij houden, dan maar ondertussen op zp kijken. O ja de baby is ook lekker actief bezig in mijn buik
Ik heb zojuist voor de 5e keer deze avond het bedje van dochterlief verschoond... Arm meisje spuugd de longen uit haar lijf
Ieuw spugen, sterkte! Manlief is in slaap gevallen, ik kijk nog steeds voetbal en zit wat te internetten.
Ik word verbaasd aangekeken door mijn dochter omdat ik 'au!' zei toen ze tijdens het voeden met tepel in dr mond probeerde haar hoofd om te draaien...
Ik zit uit te puffen van een drukke laatste vakantiedag.... zere voetjes Vriendlief zit in de "kantine" voetbal te kijken. Kinders slapen lekker
Snne,toevallig zijn we gister thuis gekomen van Warsberg. Was idd heerlijk weer deze week en wij gaan volgend jaar zeker weer terug. Sorry even off topic. Ik ben nu de laatste vakantiewas aan het drogen en wacht tot deze klaar is zodat ik naar mijn bedje kan. Mijn man zit half half voetbal te kijken.