Net britains got talent gekeken, daarna nog nieuwe muggenbulten ontdekt dus ik ben ze aan het zoeken maar ik vind dat mormel nergens. Word al 2 dagen lek gebeten maar zie en hoor niks om me heen. Nu zp en dadelijk slapen
Van mij mag dat wk toch ook echt voorbij zijn hoor. Liefst gisteren! Elke dag die voetbal.. En dan gaat ie ook nog 2 of 3 keer per week gaan kijken bij een vriend en zit ik hier
Succes! Ik drink mijn drinken op en ga zo maar naar bed. Morgen vroeg weer op, op visite en een kinderboerderijtje meepakken. Wil elke avond vroeg naar bed, maar het komt er steeds niet van.
Ik kijk vrijwillig hoor...mijn man vindt het vreselijk. Maar ik vond het zelfs afkicken dat er gister geen wedstrijd was. Gelukkig wel studio brasil en vi oranje.
Lekker bankhangen en genieten van de kleine jongen in mijn buik die af en toe ook even duidelijk laat merken dat hij er is ♡ voor de rest ligt alles lekker te slapen. Manlief languit op de bank en de hond en katten liggen ook op tuk. Ik zit helemaal ingebouwd op onze hoekbank. Dus lekker tablet op schoot en zp lezen.
Wakker omdat ik moest plassen en me nu afvragen of ik moet proberen te slpn óf naar beneden te gaan en te eten (heb Hongerrrrr) dilemma's, dilemma's......
Koffie drinken en wakker worden (wat niet helemaal wilt lukken) en me dan klaar maken om te gaan werken tot twee uur! Dan wat boodschappen doen en me weer voorbereiden op de wedstrijd van vanavond
Thee aan en het drinken, de oudste moet over een uurtje afzwemmen voor Diploma C. Wat een kak tijd zeg, gisteren ook al zo vroeg proefzwemmen.
Beetje computeren, zo een ontbijtje maken voor de kinderen. Kon niet slapen, om 6 uur ging een of andere idioot op straat keihard praten, toen viel ik weer in slaap, om een kwartiertje later weer wakker te worden van de buurkinderen (zoals gewoonlijk rond dit tijdstip), die door het huis stampen, met meubels slepen en een half uur later ook nog muziek aanzetten.
Met moeite proberen mijn ogen open te houden...Oudste een uur geleden al beneden voor de tv gezet maar nu de jongste ook wakker is moet ik er toch ook echt uit. En ik ben zo moe...