Net de stofzuiger erdoor gehad en gedweild. Nu ff kopje thee en fruit. Zo een lekkere wandeling maken.
Ik lig in bed, moed te verzamelen om op te staan vanwege de spierpijn. Verder niet zoveel gepland vandaag, alleen voetbal kijken vanavond..
Ik ben daar altijd zo jaloers op! In het weekend zo vroeg al lekker van alles in het huis hebben gedaan! Hier net uit bed op de bank met een broodje.
Wij hebben feest vanmiddag van ons zoontje. Jammer van het weer maar dat mag de pret niet drukken. Nog even op de bank met een kop koffie en dadelijk vast aan het eten beginnen.
Is een beetje tik van mij hoor. ...anders kan ik voor mijn gevoel niet genieten De wandeling opgeschoven ivm regen.
de jongste slaapt, de oudste is al ruim een uur aan het kleuren/prikken en plakken, manlief leest een boek en ik rommel wat in huis en zit een beetje op zp
Zit in de kinderboederij met natuurspeeltuin in het zonnetje alleen vind mn buik dat minder leuk dus ga zo weer naar huis helaas.
Nu bankhangen en op zp. Vanmorgen het huis door geweest met de poetsdoek, zo douchen en dan wandelen met de honden. Vanavond of voetbal kijken of naar de kerkdienst
Ik lig op mn bedje in de woonkamer.. Moet rust houden van de gyn.. Vanmorgen ff met vl en dl naar supermarkt geweest en daarna neergeploft.. Moet eigenlijk naar t toilet maar geen zin om overeind te komen.. :-D
Net thuis van werk. Boodschappen gedaan en nu alvast het eten voorbereiden zodat we straks met de voetbal zo aan tafel kunnen!