ik ben inmiddels naar het toilet geweest haha en zit nu half onderuit gezakt op mn Nessie met lappie op schoot.. das wat handiger dan zp via de gsm.. ik ben lekker aan het lezen wat iedereen hier zoal bezig houdt..
Ik was twee tellen geleden onze slaapkamer aan het uitmesten. We gaan over 1,5 maand verhuizen...dus nu alle overtollige troep wegdoen en vast wat spullen inpakken.
Ik lig uitgeteld op de bank. Heb gewerkt van 7.00-15.30 Ben echt gebroken! Moet zo mn zoontje nog ophalen.. Maar weinig kracht om op te staan...
Ik heb net een lekkere salade van cottage cheese + tomaten gegeten En ik drink groene thee. Ik zit op de bank met de laptop, vriend ligt op de bank te slapen en dochter slaap in haar bedje. Net al wat avond eten voorbereid, straks maak ik de rest verder af als we gaan eten. De tv staat ook aan, wel zacht, want vriend slaapt haha.
Zijn net terug van de Vragender optocht. https://www.google.com/search?q=vragender+optocht&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=oR-wU_TfErDe7Aa1p4CQDA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1920&bih=985 Dus dur weer aan het opdrogen en warm worden.
Mijn opa en oma zijn op visite geweest en nu languit op de bank en wachten tot Nederland moet voetballen!
Ik zit met een overstuur dochtertje die niet wilt slapen... Misschien wilde ze wel het WK-voetbal af zien.
Hier onze oversturen dochter gelijk mee naar beneden genomen en samen voetbal kijken nu benieuwd ga haar zo op bed leggen.
Pffff.... uitzoeken welke route we het beste kunnen nemen naar de camping in Frankrijk, we willen tolwegen vermijden.