Voetbal kijken.. Wil graag weten tegen wie we moeten zaterdag.. Hoop niet op verlenging anders een latertje voor ons ...
Wat voorbereiden voor mijn werk morgen (grafische vormgever) moet binnenkort een website de lucht in voor een heel gaaf project waar ik niets over mag zeggen maar ben zooooooooooooooooooo inspiratie loos :O
Bijkomen van vandaag onder het genot van een wijntje. Het was een lange dag, maar erg gezellig! Kijk nu voetbal, ben benieuwd tegen wie we moeten zaterdag. Zo maar naar bed.
In bed liggen. Nog even op zp snuffelen en bedenken wat ik morgen en dinsdag ( mijn vrije dagen) ga doen. En stiekem fantaseren dat ik donderdag geslaagd ben.
Hah wat grappig zeg! Toevallig ik pb je even. Lig inmiddels weer in mijn eigen bedje... kan niet slapen ik wil terug op vakantieee....
Nachtbraken... Hier maar wel opgestaan... Vol hoofd wordtniet leger van draaien in bed dus maar wat afleiding zoeken.
Mijn neus snuiten (na de zoveelste niesbui vandaag *yakkes*), zp'en. Als mijn thee op is even een dutje doen voor dochter wakker wordt en we zoon weer uit school moeten halen. Is het al 20.00?! Lekker met man op de bank naar Orange is the new Black kijken