Wat doe jij nu

Discussie in 'De lounge' gestart door Sun01, 3 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    Ik lig op de bank, zo lekker mn bed in
    Ml ligt al te slapen, kindjes ook.
    hopen dat de jongste door slaapt (heeft oorpijn) en mn buikje rustig wordt / blijft (heb pijnlijke krampen :( )

2. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik zit op de bank naar RTL5 te kijken, hond ligt onder een kleedje naast mij op de bank.
    Mijn bakje naturel ribbel chips is net op en ik ga zo een slok nemen van mijn limonade.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zit nu lekker op de bank met een kop thee. Heb echt overal pijn van mijn val van de trap gisteren en ben bont en blauw en helemaal stijf :( Maar toch maar gewerkt vandaag en mijn huishouden gedaan, pff hopelijk voel ik me morgen wat beter.

4. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    He verdikkeme, ik heb iets verkeerds met mijn post van een paar uur geleden gedaan. Nog maar een keer dan. Op dat moment dat ik het wilde posten zaten wij lekker voor aan de tafel te Netflixen tijdens het eten. Mijn vriend had late dienst en ik had zin in een lekker lui avondje samen met mijn prinses. Normaal zitten we altijd netjes aan tafel tijdens het eten met de radio aan. Maar vanavond eventjes lekker niet.

Bijgevoegde bestanden:

5. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Nouhou!:x sorry voor de gedraaide foto.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik drink thee...kijk Baywatch ( seizoen 1...echt super leuk...jeugdsentiment )

Ik ga daarna de hond uitlaten en naar bed.

7. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Met de iPad op schoot, tv staat aan maar kijk niet echt.

8. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Ik heb nu bardienst op de tennisclub. Dus zit tussendoor op mijn telefoon te spieken.

Maar meestal thuis als dochterlief in bed ligt of nog even voor het slapengaan.

9. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Met mijn drie(!) mannen op de bank :) Manlief, hond en buikbaby! Haha! Kijkend naar ruziënde mensen in de rijdende rechter.. :p

10. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Net even lekker gedoucht en nu lekker onder de wol. Maar brrrr heb het ijskoud en manlief snurkt... Dus dan nog maar even op zp koekeloeren :D

11. mumija

mumija Niet meer actief

Zit nog ff lekker rustig in de woonkamer. Iedereen hier is naar boven. Vind ik altijd heerlijk om nog ff lekker alleen te zijn met mijn 2 katten naast de laptop die me al vragend aankijken of we onderhand naar bed gaan haha.

12. wachtend

wachtend Niet meer actief

Lig lekker in bed nog even spieken op het forum en dan lekker slapen.

13. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik zit thuis kom net uit mijn werk.

14. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Aan het stretchen. Kon niet slapen dus besloot mijzelf even op te warmen en dan maar van een nadeel een voordeel te maken...
    Nog een klein stukje, hoewel het voelt als een kilometer.....:cool:

Bijgevoegde bestanden:

15. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Nice. Goei bezig.

Wat ik aam het doen ben is.... ik lig bij zoonlief in bed die net na een week ab vrij te zijn weer oorontsteking heeft...

Vanuit mijn slaapkamer hoor ik mega gesnurk komen (man kan alleen maar op rug slapen ivm gebroken rib. Op rug slapen=snurken=ontzettend vervelend voor medestanders=ik dus...

En zoon begint te piepen als ik ook maar 1 been beweeg om een poging te gaan doen dan maar op de bank te gaaan liggen.....

Resultaat... enorm snurkende man, huilend kind... en moeders..... doe moeten maar doorgaan.. kak zeg piep my life ;)

16. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik ben alweer sinds 05:00 wakker zoals altijd doordeweeks om man uit te zwaaien naar zijn werk.

Heb net even samen met man de hond uitgelaten en zijn boterhammen gesmeerd (jaaaa hij is verwend soms ;))

Nu even op ZP spieken en daarna proberen wat te stofzuigen en wat rommelen in huis voorzichtig aan, nu ik niet veel meer kan ben ik echt ZP-verslaafd geworden :D

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik lig in bed in de hoop dat mini moppie Nog even stil blijft en gaat slapen.
    Muziekschaapje met sterrenhemel staat aan. Maar ik irriteer me aan het steeds herhalende toontje en lig me af te vragen of ik m uit ga zetten of dat ik haar dan juist weer stoor.... keuzes keuzes....

18. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

ik zit te ontbijten,koffie te drinken te kolven en te lezen op het forum :D

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ook ontbijten en ga zo de tassen voor school inpakken.

20. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    net ontbeten,nu moet ik me gaan wassen en aankleden,hond uitlaten en dan op de fiets springen,moet om 8 uur beginnen met werken.

Deel Deze Pagina