Ik lig op de bank, zo lekker mn bed in Ml ligt al te slapen, kindjes ook. hopen dat de jongste door slaapt (heeft oorpijn) en mn buikje rustig wordt / blijft (heb pijnlijke krampen )
Ik zit op de bank naar RTL5 te kijken, hond ligt onder een kleedje naast mij op de bank. Mijn bakje naturel ribbel chips is net op en ik ga zo een slok nemen van mijn limonade.
Ik zit nu lekker op de bank met een kop thee. Heb echt overal pijn van mijn val van de trap gisteren en ben bont en blauw en helemaal stijf Maar toch maar gewerkt vandaag en mijn huishouden gedaan, pff hopelijk voel ik me morgen wat beter.
He verdikkeme, ik heb iets verkeerds met mijn post van een paar uur geleden gedaan. Nog maar een keer dan. Op dat moment dat ik het wilde posten zaten wij lekker voor aan de tafel te Netflixen tijdens het eten. Mijn vriend had late dienst en ik had zin in een lekker lui avondje samen met mijn prinses. Normaal zitten we altijd netjes aan tafel tijdens het eten met de radio aan. Maar vanavond eventjes lekker niet.
Ik drink thee...kijk Baywatch ( seizoen 1...echt super leuk...jeugdsentiment ) Ik ga daarna de hond uitlaten en naar bed.
Ik heb nu bardienst op de tennisclub. Dus zit tussendoor op mijn telefoon te spieken. Maar meestal thuis als dochterlief in bed ligt of nog even voor het slapengaan.
Met mijn drie(!) mannen op de bank Manlief, hond en buikbaby! Haha! Kijkend naar ruziënde mensen in de rijdende rechter..
Net even lekker gedoucht en nu lekker onder de wol. Maar brrrr heb het ijskoud en manlief snurkt... Dus dan nog maar even op zp koekeloeren
Zit nog ff lekker rustig in de woonkamer. Iedereen hier is naar boven. Vind ik altijd heerlijk om nog ff lekker alleen te zijn met mijn 2 katten naast de laptop die me al vragend aankijken of we onderhand naar bed gaan haha.
Aan het stretchen. Kon niet slapen dus besloot mijzelf even op te warmen en dan maar van een nadeel een voordeel te maken... Nog een klein stukje, hoewel het voelt als een kilometer.....
Nice. Goei bezig. Wat ik aam het doen ben is.... ik lig bij zoonlief in bed die net na een week ab vrij te zijn weer oorontsteking heeft... Vanuit mijn slaapkamer hoor ik mega gesnurk komen (man kan alleen maar op rug slapen ivm gebroken rib. Op rug slapen=snurken=ontzettend vervelend voor medestanders=ik dus... En zoon begint te piepen als ik ook maar 1 been beweeg om een poging te gaan doen dan maar op de bank te gaaan liggen..... Resultaat... enorm snurkende man, huilend kind... en moeders..... doe moeten maar doorgaan.. kak zeg piep my life
Ik ben alweer sinds 05:00 wakker zoals altijd doordeweeks om man uit te zwaaien naar zijn werk. Heb net even samen met man de hond uitgelaten en zijn boterhammen gesmeerd (jaaaa hij is verwend soms ) Nu even op ZP spieken en daarna proberen wat te stofzuigen en wat rommelen in huis voorzichtig aan, nu ik niet veel meer kan ben ik echt ZP-verslaafd geworden
Ik lig in bed in de hoop dat mini moppie Nog even stil blijft en gaat slapen. Muziekschaapje met sterrenhemel staat aan. Maar ik irriteer me aan het steeds herhalende toontje en lig me af te vragen of ik m uit ga zetten of dat ik haar dan juist weer stoor.... keuzes keuzes....
net ontbeten,nu moet ik me gaan wassen en aankleden,hond uitlaten en dan op de fiets springen,moet om 8 uur beginnen met werken.