Ik zit op de bank te wachten tot het tijd is om naar school te gaan (over tien minuten). We zijn allemaal al helemaal klaar dus dan maar even op zp spiekeb
Ik zit onder het genot van een kop koffie ook te wachten tot het tijd is om zoontje naar de psz te brengen, die zit nu Bob de Bouwer te kijken...
Ik lig op bed.... zoonlief slaapt nog in zijn eigen bed na een nacht spoken en dochterlief ligt bovenop me te slapen met haar zieke lijfje...
Eerst mijn oudste zoon naar school gebracht, daarna heb ik heb een gigantische berg was opgevouwen, heb zo`n hekel aan de was.... maar ben wel heel blij dat ik me er toe heb gezet en het nu allemaal opgeruimd is!! Daarna de bovenverdieping gestofzuigd, met mijn jongste zoontje gedoucht, hem op bed gelegd, beneden gestofzuigd en nu zit ik op de bank met mijn laptop op mijn schoot op zwangerschapspagina en ondertussen kijk ik koffietijd...
De meiden naar school gebracht. Zoon naar psz. Even dr Phil gekeken,kopje thee gedronken. Zodirect zoon van psz halen
Op de bank met een kop thee. En wat een rust Meiden zijn op school en zoontje is bij opa en oma spelen.
Ik ben vandaag vrij. Zat net even een recept voor havermoutpannenkoeken op te zoeken en spiekte tussendoor even hier.
Kinderen zijn naar school en ik zit op de bank met een kat op schoot op internet te zoeken naar een nieuwe wasmachine want de oude is stuk, er is alleen zo veel keus.
Ik zit bij de kapper onder de droogkap. Wachten tot mijn haar droog is. En dan de kinderen uit school halen.
Kinderen hebben vandaag een dagje vrij...we zijn nu aan het lunchen en gaan zo de stad even in om een cadeau voor mijn man te kopen voor zijn verjaardag.