Net gegeten, jongste is aan het spelen en we gaan zo de oudste van school ophalen. Ik moet een heleboel nuttige dingen doen maar wat doe ik? ZP....
Ik ben vrij vandaag, zit op de bank RTL XL te kijken en te wachten tot m'n saucijzenbroodjes uit de oven kunnen
Thuis, Jongste ligt op bed en de oudste heeft een vriendinnetje te spelen dus daar heb ik weinig dol mee.
Thuis (blijfmoeder). Zoontje zit lekker de kasten leeg te trekken en een doosje rozijnen te eten, terwijl ik aan de eettafel zit met de laptop en een kopje thee. Zometeen maar even afwassen. Laptop staat meestal aan zolang ik beneden ben, en spiek dan ook af en toe op het forum. En dankzij de rozijnen kan dat nu even iets langer.
Ik zit nu heerlijk op de bank met de iPad op schoot terwijl zoonlief op de bank in slaap is gevallen... En maar vol blijven houden dat ie echt geen middagslaapje meer hoeft te doen
Dochtertje is hele verhalen aan het vertellen aan haar nieuwe prinses Sofia flesje. Ik ben aan het niksen op het internet achter de pc. Ik kan niet wachten tot mijn laptop binnen is
Uitbuiken aan tafel. En we bedenken ons of we nog zin hebben om even lopend naar de supermarkt te gaan
Mijn man is even wat afgeven en ik wacht tot hij terug is onder het genot van een chocolaatje. Daarna lekker een dvd kijken.
Moed aan het verzamelen om naar boven te gaan en te gaan slapen. Nu dus nog met mn kont op de bank en de laptop voor me op tafel.
Ik ben net wakker geschrokken van een gillende mevrouw/meisje die hysterisch over straat rende. (Ik slaap met het raam open) die achter twee gasten aan rende. Vervolgens rijdt de politie er achter aan en rennen die twee gasten weg. Ik kreeg er een onbehagelijk gevoel bij en ben best geschrokken Dus dat wilde ik even ergens kwijt want man heeft nachtdienst