Ik heb net (weer) het bed van mijn zoontje verschoond. Sinds afgelopen weekend is het elke avond raak met overgeven, vandaag medicijnen gehad maar deze werken kennelijk nog niet.
Net het vlees opgezet, en uien gesneden om erbij te doen. Ik eet vanavond een stoofschotel, maar vanmiddag ga ik de hort op Heerlijk dagje vrij!
ik heb net de dekbedden buiten gehangen ramen open gezet, nu ff zitten en zo weer verder terwijl zoonlief een filmpje zit te kijken
Ik was al vroeg op omdat er visite zou komen, gaat niet door dus ben nu even gaan liggen om wat rust te nemen.
Ik kijk nu in dit topic Maar verder, ik zit in de trein naar huis. En ben bezig om mijn examens van volgende week voor te bereiden.. beetje stressen dus haha
Proberen mijn zoon wat te laten drinken. Als hij niet beter gaat drinken moet hij waarschijnlijk opgenomen worden. En dat allemaal Door een buikgriep....
Net terug van een wandeling met zoonlief en hond door het bos. Dus nu ff een warm bakje koffie en zp'n
Momenteel zit ik op de bank een DVD te bekijken 'Geer en Goor geen cent te makken' Lekker flauwekul en wat lachen om die onzin.
Ik ben bezig met foto's bewerken voor een fotoboek voor mijn schoonmoeder. Dus photoshoppen, koffie drinken en hier ff snel kijken. Oh, en muziek luisteren. (3FM). Liefs,