Ik ben aan het wachten tot de bel gaat want mn kids komen om de 2 seconden wat vragen en ik wacht tot m’n cake klaar is die staat in de oven
Weer verder haken, want bijna al m'n pietjes en klaasjes waren binnen een dag uitverkocht Verder nog catfish kijken en een oogje in t zeil houden bij de erwtensoep
Gewoon zo vanonder een overijverige hen. Het is alleen wanneer die hennen er de brui aan geven dat er soms één in mijn BH terecht komt...
Ik lig maar te liggen. Heb gisteren een achterwandplastiek icm een altis operatie gehad en mag dus maar heel weinig actief zijn de komende 6 weken. De eerste 2 weken mag ik maar 1 trap per dag op en aangezien mijn slaapkamer op zolder is, breng ik de komende 2 weken in een zhuisbed in de huiskamer door. Totale hersteltijd is minimaal 6 weken. Voor een actief bijtje is dit nu al echt afzien.
Wij zijn vandaag met z’n drietjes naar ons paard geweest en komen net thuis van het bos (met grote speeltuin). Zometeen het bed verschonen en stofzuigen. Na een avondje stappen best actief (geweest)