Wie weet, haha. Vooralsnog geen plannen! Dan zou ik daarvoor eerst even bij jou in de leer moeten om alles te kunnen managen
Jongens zijn aan het knutselen, ik ben online aan het zoeken naar een shirt voor de jongste voor de schoolfoto. Meneer wilt graag iets met oranje aan en dat is best lastig te vinden
Haha ja hoor! Staat alleen nog niks vast. Allemaal afhankelijk of bepaalde onderdelen lukken Voor het dessert heb ik in ieder geval twee siliconen vormen die ik wil gebruiken. De eerste is deze (die is voor als we gasten krijgen): Dan wil ik de kern een pindakaramel doen. De bloem wordt dan van chocolademousse en daarom heen een bananenbavarois. Daaromheen gaat dan een chocoladebiscuit (met pinda als dat lukt) De buitenlaag wordt dan karamelmousse, bananenbavarois en chocolademousse, waarbij de karamelmousse het grootste deel wordt. Daar snijden we dus plakken van en om de bordjes op te leuken, wil ik daar nog wat garnituur bij maken: Bananenpapier, gemarineerde banaan, praline van pinda’s, namelaka van karamel en een flinterdunne karamel van chocolade en zeezout (enigszins ambitieus, dus afhankelijk van wat ik ook daadwerkelijk voor elkaar krijg.) Dan heb ik nog deze: Die wil ik vullen met een marquise au chocolat, gevuld met candybars. Wordt dan een soort terrine van chocolade en candybars. Maar ik weet niet of dat goed uit de vorm komt, dus ook dat kan nog veranderen. Dus ideeën zat, maar je moet er wel wat dingen voor aanschaffen nog En het hoofdgerecht, wordt misschien een Pork wellington (varkenshaas) Bijgerechten (ik moet sowieso nog wat wegstrepen): Aardappelgratin In jus gekonfijte knolselderij Puree van pastinaak met mierikswortel en mascarpone Tarte tatin van rode ui Zoetzure rode bietjes Voorgerecht (tenzij 1 vd gasten een voorgerecht meeneemt): Coquille gegaard in beurre noisette Wortelcrème Beurre noisette crumble Spongecake van wortel
Wachten tot man naar beneden komt zodat we ein-de-lijk kunnen eten (kids hadden al bij schoonzusje gegeten) & dan de laatste 2 afleveringen van De Verraders kijken.
Ik zit op de bank te wachten tot chateau Meiland begint. Vandaag een lange vermoeiende dag gehad met 3 hyperactieve kinderen de 2 oudste hadden studiedag. Ik ben kapot
Ik zit met een Elmi op schoot hele sterke Darjeelingthee te drinken. Je zou het niet zeggen maar hij knort als een malle Kijk die ogen: vol liefde voor zijn mammie Bekijk bijlage 738396
Hoe heerlijk kan het leven zijn; zeven weken oud en je buik zit vol met warme melk, en na het drinken op je moeders borst in slaap vallen. Dat is mn zoon aan het doen ik denk aan koffie!
De laptop vast klaargezet, zometeen N naar school brengen & hopen dat ik er doorheen kom om 10:00 uur.
Mijn agenda aan het bijwerken voor de komende week. En ik ga nu een dagtaak lijstje maken zodat ik hopelijk een hoop kan afstrepen vandaag.
En? Gelukt? Ik hoorde vandaag van een vriendin dat ze vanaf 10 uur in de wachtrij heeft gestaan en om 13:45 de aanvraag kon doen. Toen was er nog 6% budget over. Ze heeft dus nog net het gehaald.
Nee helaas Toen mijn balkje op 80% op zo stond om 14:00 was het op. Januari nog maar een poging.. Maar fijn voor je vriendin dat het gelukt is!