Ik heb net 1 dreumes en 2 peuters op bed gelegd. Mijn eigen peuter kijkt even tv en ik heb nu even pauze straks gaan de dreumes naar huis en nag ik 4 bso kinderen halen van school. Drukke dag, maar zo gezellig.
Ik heb een wachtdag in het ziekenhuis... Moest eerst bloed prikken, (was iets te vroeg want moest lab formulier nog even op de poli halen.) Dus wachten om aan te melden, daarna wachten tot ik geprikt werd... Daarna door naar de röntgen voor een ct-scan en weer wachten. Nu klaar net ct-scan en wachten op een poli afspraak bij de gynaecoloog die pas over een uur is
Lunchen op de bank, met de nieuwe aflevering van The Kardashians. Zometeen oudste van school halen en naar het ziekenhuis, ze wordt voor 24 uur opgenomen ivm onderzoeken. Ik blijf daar met haar
Ik ben aan het lunchen. Zometeen een start maken met de Jan van Haasteren puzzel. Daarna de kids alweer ophalen
Heel erg knipperen met mijn ogen. Uurtje geleden PMU eyeliner laten zetten, begint nu te jeuken en te branden maar wil er niet aan zitten
Waar ben je nu? Dit seizoen heeft maar 4 afleveringen ofzo. Tenminste, ik neem aan dat je het volgt op Disney +? Succes met je oudste!
Ik heb L net de fles gegeven en zit op de bank met thee. Oudste is aan het kleuren. Ik ga proberen L zometeen even in bed te leggen boven en blijf daar even een kwartiertje 'rommelen' in de hoop dat ze in slaap valt. Ik denk dat ik maar even een sopje over de oppervlakken boven haal. Mijn man heeft vanmiddag al gezogen en gedweild. Verder hoef ik ook niet te koken, had een flinke bak boerenkoolstamppot in de vriezer zitten. Relaxt middagje dus. Mag ook wel want druk weekend voor de boeg. Maandag wordt mijn 2e zoon drie jaar en vieren we zijn verjaardag in het weekend. Dus moet morgen de brandweerman Sam cake ophalen, kadootjes inpakken, mijn nagels laat ik nog doen....
Neejoh, aflevering 7 staat er sinds vandaag op. Die was ik aan het kijken Vanavond als dochter slaapt ga ik de aflevering af kijken en ook de nieuwe aflevering van The Handmaids Tale maar starten.
In de trein onderweg naar huis, man haalt me van het station en dan gaan we samen de jongens ophalen van de opvang. Nu al zin in die blije koppies haha
HUH? Echt waar! Dus het komt elke week? Ik met m’n domme kop heb het dus gebinged in de veronderstelling dat dit het was..