In de file staan.... Mijn man rijdt. Zitten al 3 en half uur in de auto...normaal gesproken is het 3 uur rijden. Maar tja file...moeten nog zeker 3 kwartier rijden.
Ik lig in bed met Corona, in isolatie. inmiddels dag 4.. nog even volhouden! (hoofdpijn, koorts, spierpijn etc)
Alles tegelijk: kind in bad want terug van scoutingkamp, tickets voor musical boeken, handelen met 5 klanten tegelijk op marktplaats.
2 oudsten zijn met papa en opa fietsen. M ligt op bed en L krijgt nu de fles. Net al gestofzuigd en ik ga over een half uurtje alvast heerlijk aan een verse lasagne beginnen. Heb het koken weer een beetje ontdekt en heb er plezier in! Maar moet er echt tijd voor maken. Hopelijk blijft M nog even lekker slapen en gaat L ook zo , ze is al in bad geweest. Relaxed muziekje erbij, drankje.. ik ben er zo 1 die dan alles uitstalt op het keukeneiland en heel systematisch te werk gaat qua groente snijden enz
Lig even te relaxen op bed. En heb een lief slapend meisje naast me ❤. 11 maandjes, nog maar eventjes m'n baby
Gup 1 op bed, gup 2 in onesie met zwempak er onder, haakwerk ingepakt en zo naar zwemles. Daarna nog ff een autostoeltje halen voor mini man.
Zelfgemaakte lasagne staat op te warmen. Vanmiddag al gemaakt. Alle kindjes liggen er net in boven maar ik gok dat ik nog zo’n 8x heen en weer mag lopen voor de speen. Verder hoop ik tot ong 21u zo lekker voor de tv te ploffen. Met een groot bord lasagne boordevol verse groente, rozemarijn en tijm
Merci! Het was zó lekker! Het leuke is dat we nog voor ieder een portie over hebben en het morgen nog een keer kunnen opwarmen. Er zitten grove stukken ui en prei in dus de jongens eten het toch niet. Prima, eten jullie maar spinazie en een gehaktbal
Hopen dat de dreumes in slaap valt want die is ziek, ondertussen met een dekentje op de bank en manlief afwisselen omdat onze dreumes niet kan slapen en dit wel graag wil.
Zit uitgezakt op bed baby met fles in mn rechter arm en hand en bestuur mn telefoon met links het gaat nog wat klungelig soms maar het wordt al beter Straks baby in bad doen en klaarmaken om naar opa en oma te gaan met z’n drieën ** correctie, baby is klaar met zn fles ligt nu dus lekker op mn borst heeft er al een boertje uit gegooid en liggen samen lekker onder de dekens ook en heb ook beide handen weer vrij
L boerde mij gisteren ook echt KEI hard in mij gezicht. Om er vervolgens een natte knalscheet uit te persen. Heel classy, meisje. Goed opgevoed