Een uurtje eerder gestopt met werken zodat ik de laatste aflevering van the Handmaids Tale nu kan kijken, voor ik de kinderen ga halen. Meer dan genoeg overuren gemaakt de laatste weken en had het nu even rustig, dus prrrrima
Snel het huis aan de kant maken. Hopelijk kan ik dan nog even een uurtje op de bankhangen met een serie of stiekem even de ogen dicht doen voor ik de kids weer op moet halen van school.
Dat is de plaatselijke variant op Sint Maarten en dan niet op de 11e maar de 10e. En het is niet met een lampion maar met een foekepot (pot gevuld met rijst, macaroni, mais etc) waarmee ze rammelen tijdens het zingen van het liedje. Ze lopen dan ook al in de middag ipv in het donker
Ik ben aan het genieten van de rust. N speelt samen met een jongetje boven en dat kind praat zo gigantisch hard Daar word je spontaan doof van. L & D spelen samen naast me.
Ik wilde even rustig Netflix kijken met mijn eerste schaaltje kruidnoten van dit jaar. Start Netflix niet op... dus nu maar eerst stofzuigen.
Ik lig op de bank met mn voet omhoog, ben er vanochtend door heen gegaan met sporten. En ik wil gewoon de stad in vanavond voor 11-11. Dus stijf van de ibuprofen straks.
Aan het wachten bij de cafetaria totdat de frietjes klaar zijn. Hele huis vol kinderen en logeetjes dus had echt geen zin om te koken.
Ik heb net even een wandeling gemaakt langs Lake Michigan en daarna terug door de stad. Gisteren was het hier nog 24 graden en echt zomers en vandaag 6 graden, af en toe een zonnetje en een fris briesje.