Net terug van de Sint Maarten tocht + wandeling langs alle deuren om te zingen Heerlijk om dat blije snoetje van dochter te zien. Net warm uit de douche en nu de bank op!
Nu met zoon de intocht aan het kijken. Hij gelooft niet meer maar hij geniet er van. Speciaal voor hem een pannekpek gebakken dus een blij kind
Vanalles tegelijk en in willekeurige afwisselende volgorde Stoofvlees maken , dus elke 10 min omroeren Planten ompotten Gaten en scheuren filleren En ondertussen hier een beetje bijlezen
Ik ben net klaar met mijn surprise maken. Ik ben dus echt geen knutsel wonder dus ben best blij met hoe het is gelukt Nu ga ik mijn nagels doen.
Net thuis, languit op de bank met dochter op schoot die bijna in slaap valt. Wij zijn naar de intocht van Sinterklaas geweest!
O een goede foto heb ik niet gemaakt Maar we hadden: 2 soorten mini pizza’s Snack tomaatjes & komkommers Hummus en paprika&worteltjes om daarin te dippen Stokbroodje met kruidenboter en tapenade 2 soorten kaas in blokjes Plakjes gekookte worst, leverworst & (warme) grillworst Bladerdeeghapjes (met cocktailworstjes en met kaas) Mini cupcakes Pepernoten & chocolade pepernoten Ik was vooraf van plan er ook nog wat fruit en mini frikandellen en kipnuggets bij te doen, maar vond het zo al wat veel
Leuk!!! Thanks voor de inspiratie Denk dat mijn kids daar ook wel happy van zouden worden. Leuk idee voor Sinterklaasavond of Kerstavond