Ben thuis aan het werk vandaag. Belangrijke dingen doorlezen en wat extra werk doen, want morgen naar het consultatiebureau met de twee jongsten
Nu even lui op de bank, gezellig bing kijken met m'n peuter, en m'n middelste dochter staat met een schoonmaak doek in d'r handen, die is van plan de tafels af te nemen, nou perfect toch als m'n koffie op is dan even de stofzuiger er doorheen hier! En dan m'n dochter naar kickbox en dan is het weer tijd voor avondeten.
Wachten tot dat we weer stroom hebben. Kan ik stofzuigen en was weer aanzetten. Maar als nog lang duurt halen we patat dus dat willen de kinderen
Ik ben lekker netflix aan het kijken. Man zit boven te werken en de kinderen zijn samen naar een speeltuintje in de buurt waar feestpiet in de wijk komt.
Baby is net in bad geweest en heeft gegeten en die ligt nu uitgeteld op mn borst lekker te slapen en de kat ligt er ook lekker bij, zelf zit ik languit op de bank met de tv ondertussen aan dus eigenlijk doen we hier niet zo veel
Net gedweild. Nu pastasalade aan het eten. Jaaaaa ik eet zomer eten in de winter omdat ik zomer wil hebben
Vanmorgen snel de boel aan de kant gemaakt. En net stiekem snel even mn ogen een uurtje dicht gehad straks weer aan het werk tot 23:00 en dan weekend
Net kwam de postbode met de air up flessen. Mijne stiekem al uitgetest, nu verbergen tot Sinterklaas. En Shein is gekomen met mn 3e pyjama/huispak. Mooi is het niet maar whaaaaaa die zit zoooo lekker. Einde winter is die versleten denk ik, ik ga erin wonen. Nu maar terug uitdoen en effe in wasmachine doen
Ik heb net de schuur opgeruimd. De vrieskist werd opgehaald dus eindelijk weer ruimte voor de fietsen. Die stonden allemaal in de voortuin dus die heb ik 1 voor 1 naar achter gebracht. Nu nog even met de beentjes omhoog terwijl Bumba op de achtergrond aan staat. Over 45 minuten moet ik 4 kinderen van school halen
Perfecte plaatje aan het kijken terwijl de jongste slaapt (gelukkig). Ik kijk altijd uit naar die 1,5 uur voor “mezelf”, maar laatste weken wil ze niet altijd naar bed. Lees schreeuwen, gillen net zolang ze er weer uit mag.
Oh Ierland We love it! Kylemore Abbey en Connemara! prachtig! De foto met de bomen heb ik aan de muur hangen, we zijn er overigens 4x langsgereden voordat ik het doorhad! Eigenlijk mag je de cliffs of moher niet overslaan en vergeet Dogs bay niet, prachtige locatie.
Met een kop thee op de bank the crown kijken en hopen dat die enorme regen stopt want zoon heeft om 5 uur een wedstrijd