Pannenkoeken bakken Vinden de kids heerlijk dus heb ik dat maar als mijn verjaardags eten gekozen En zo vroeg omdat ik zo nog met nr 4 naar zwemles moet en daarna zelf naar de fysio. Nr 1 heeft nog majorette en nr. 2 nog kickboksen. Altijd lekker druk die donderdagen
Aan het wachten tot mijn man terug is want we zouden met z’n 3e naar babypark gaan, baby slaapt even en ik zit maar te zitten, ga zo maar even de afwas doen
We zijn op internet aan het zoeken naar een surprise die zoon moet maken… Ik heb echt 0,0 knutsel talent en/ of motivatie. Het gaat een spelersbus worden, de getrokenne is voetbalgek. Ik gok van Ajax maar omdat ik dat niet zeker weet gaan we dan maar voor het Nederlands elftal
Haha hier net zo! Maar dan op zoek naar surprise inspiratie voor een meisje dat van knutselen, armbandjes maken en haken houdt. De cadeautjes hebben we inmiddels gekocht.
Verdrietig zijn en m’n hersens voor de zoveelste keer kraken over wat ik nou moet doen met/ aan onze relatie.
Thanks dames. Het gaat al veel te lang met heel veel downs wat de communicatie betreft in onze relatie. En er speelt nog wel meer. T zit me meer dwars dan ik zou willen helaas. Eigenlijk kan ik beter naar bed gaan, aangezien ik een leuke dag met de kinderen voor de boeg heb ‘morgen’. Maar heb op dit moment zoveel verdriet dat ik niet echt het idee heb alsof ik liggend in bed ineens in slaap kom.. Hopelijk overschaduwd het verdriet van vandaag het geluk van morgen niet.
Tlc kijken onder een dekentje met een kop warme chocolademelk erbij en een slapende baby op mn schoot
De wasmachine draait, mn thee staat op tafel een beetje af te koelen en ik ben ‘in gesprek’ met de baby ♥️
Ik probeer in te loggen op mijntoeslagen om een wijziging door te geven, maar ik kom er niet in en blijf een error krijgen. Edit: en een andere browser maakt het er ook niet beter op... internet explorer kan niet tot 4 tellen.
Ik ben aan het werk. Zit aan tafel met mijn opvangkinderen, te balen dat het buiten alsmaar kouder wordt. Ik kan er niet goed tegen een hele dag binnen te zitten met die kinderen. Maar ik haaaaaat het koude(re) weer. 20, 30, 40 plus allemaal prima, maar hier heb ik gewoon NIKS mee. Oke ik heb gewoon een baaldag denk ik.