Zoonlief is pas net wakker. Nu moed aan het verzamelen om te gaan eten enzo (lig nog in bed, lang leven vakantie )
Dit met onze tweeling ook gehad toen ze klein waren (inmiddels zijn ze13) en dit is inderdaad vréselijk en slopend en vermoeiend. Dochter was het ergst en met haar naar een kinesioloog geweest en daarna was het over. Die kijkt naar de oorzaak (trauma) en lost dat op. Klinkt beetje vaag maar goede ervaring dus. Sterkte!
Genieten van de rust, koffie, dochter kijkt Nijntje en ik krijg tussen 13&18 eindelijk mijn droger. Hoop dat hij op tijd komt want dan kunnen we straks nog iets gaan doen
Ik heb net boodschappen besteld en zometeen moet ik echt even opruimen. Het is nodig. Maar ik hang nog even met L op de bank en ik hou zo van knuffelen met haar. ❤️
Op bankje in Zonnebeke in Hellendoorn. Oudste vermaken zich prima. Anouk slaapt in kinderwagen en ik geniet
In het zonnetje het rechtbank verslag van Glennis Grace te lezen. Ooooh wat valt die vrouw door de mand. Al kan ik me niet voorstellen dat iemand het ooit heeft geloofd
Ik zit buiten in de zon te wachten op mn dochter die zo thuis komt van logeren. Maar moet naar binnen want de baby huilt.
Ik zit nog even een glas water te drinken en moed te verzamelen om de laatste laag verf op een muur te doen samen met stiefdochter
Het was interessant maar ook wel erg nep vind ik. Maar leuk om weg te kijken op een regenachtige middag. De theorie erachter is interessant ook naar ik denk dat het wel erg in scène is gezet allemaal