Wachten op bestelde pizza met m'n dochter. Man heeft een latertje op het werk, en ik voel me niet helemaal top.
Hier ook aan het wachten op ons eten. Besteld bij de snackbar. Man heeft een teamuitje en eet daar ook.
Zo de patatpan aanzetten en net nog een stukkie diamondpainting gedaan. Dochter leren om vol te houden, in stapjes prima maar wel doorzetten (die is met een kleine diamondpainting bezig en volhouden is vooral bedoeld voor leren lezen maar dit is visueler). Allicht had ik voor mezelf iets minder dan 30.000 steentjes moeten uitzoeken...
Oh niet per se hoor, onze kinderen hebben lenige oogjes dus gewoon routine afspraken. Helaas wel op korte termijn terug, omdat ze allebei achteruit waren gegaan, 1 in stand (kijkt steeds meer naar buiten) en de ander in zicht (van 90% naar 50%). Ik gok dus volgende keer op afplakken en een operatie inplannen..
Op de bank met aan de ene kant dochter die tegen me aan zit met haar tablet en aan de andere kant zoon die 'het zeebeest' kijkt... Zelf op mijn telefoon/ op afroep bij dochter mee kijken en af en toe een schuinoog naar de film
Ik word verbonden door een dokter. Maar volgens mij heeft hij z’n diploma bij een beker melk gekregen
Op de bank met wat pepernootjes terwijl de 4jarige met koorts naast me ligt. Mn buik en bekken zijn niet blij met alle verhuis en zieke-kind drukte dus probeer even een rust momentje te pakken
Aan 't genieten van een heerlijk bad. 3 dagen geleden voor 't eerst sinds de bevalling in bad geweest en ik hoorde N. alleen maar huilen waardoor ik er al snel weer uit was (vriend kreeg 'm maar niet stil). Dit is poging 2 dus, maar deze keer geen huilende N. gelukkig .