Owja, pillen slik ook van VSM. Maaruh, ik ben blij dat ik wel ovutesten gebruik. Anders had ik al een paar keer mijn ei gedacht te voelen, terwijl de testen elke keer negatief waren. Ik word goed voor de gek gehouden door mijn lichaam !
hihi, leuk onderwerp. Ik gebruik de calculator en we klussen ohja en de Etos zwanger worden pillen. Hoe werken ovulatietesten ongeveer? Ik heb daar echt geen idee van groetjes Inger
Ik doe niets soeps rondom zwanger te worden, ben aan de etos pillen en klus rond de periode dat ik het meest vruchtbaar ben...verder hou ik me niet mee bezig...
Uitrekenen wanneer ongeveer mijn eisprong is, en in de dagen daarvoor lekker klussen! Gelukkig is mijn ei altijd duidelijk aanwezig --> krampen bij de vleet.
alleen lekker klussen we zijn pas in ronde 3 dus doe het nu nog allemaal op de gok. Als het over een aantal maanden nog niet zo ver is kan ik altijd nog aan het testen enzo gaan.
Die testen zouden bij ons een drama zijn geworden; Na de eerste meting bij de verloskundige bleek het kindje 2 weken later verwekt te zijn dan wij dachten. De tweede meting gaf dat ook aan. Ik had een cyclus van ongeveer 32 dagen, dus dan zou je rondom dag 18 moeten gaan zoeken naar een ovulatie. Nou... mijn ovulatieperiode is dus blijkbaar rondom die 32ste dag geweest. Terwijl ik zit te wachten of de menstruatie komt of niet. Leuk al die gemiddeldes, maar een beetje eigenzinnig lijf doet wat ze wil.
Ik kijk naar slijm en probeer het uit te rekenen. En verder lekker klussen natuurlijk. Misschien ooit temperaturen als het niet lukt. Nu ben ik in ieder geval eerst nog aan het kijken of ik mijn ei gewoon voel...
Wauw, wat knap dat veel van jullie er zo relaxed mee omgaan! Ik herken volkomen dat je lijf je goed voor de gek kan houden. Ik heb al twee keer mijn ei voelen komen door de welbekende krampen. Tot op heden nog niets! Het psychische aspect is bij mij zeer sterk aanwezig.
Ik temperatuur, gebruik ovulatietesten en let op mijn cervixslijm. Verder klussen we gewoon wanneer we daar zin in hebben (en dat is best wel vaak ). Ook let ik deze maand op of ik mijn eisprong kan voelen, vorige maand voelde ik hem duidelijk, alleen wist ik toen nog niet wat het was...
Ik reken het uit. Ik heb een zeer regelmatige cyclus, dus dat is wel prettig. Nu moet moedertje natuur nog even meewerken hahaha. Grtjs, Aleida
hoi allemaal even een tijdtje eruit geweest. ik slik nu ook die etos pillen maar of het werkt : ik heb al een zoontje van 2 jaar. maar wil heel graag een tweede. bij de eerst duurde het ook 2 jaar voordat ik zwanger werd. het gekke is toen heb ik zo'n eierstok spoeling gehad en toen vertelde de arst dat je dan meestal naar ongeveer 3 maanden zwanger zou kunnen zijn en raar maar waar het klopte 3 maanden later was ik dus zwanger. nu zijn we ook al meer dan een jaar echt bezig. ik heb geen pil geslikt meer naar de geboorte van mijn zoontje. ik weet waneer ongeveer mijn ei er is maar wil nog steeds niet lukken. al heb ik wel al ongeveer 2 maanden geen servix slijm gezien. en meestal voel ik het ook maar nu ook niet meer wel weet ik als ik het uitrekent waneer mijn ovuluatie is. maar of dat klopt tja dat is nu ook maar de vraag. ik denk dat ik binnenkort maar weer vraag voor zo'n spoeling. dat is meestal om te kijken of je geen litekens heb op je eierstokken. maar ik kan ook een kleine verstopping hebben waardoor het nog moeilijker wordt. verder ben ik er echt niet zo veel mee bezig meer dat was bij de eerst wel anders. ja wat doe je om zwanger te worden. ja klussen en etos pillen slikken en geduld hebben want ja een kindje krijgen is niet niks de een is zo zwanger en bij de ander kan het erg lang duren. al wordt je er wel gek van als het niet wil lukken. ik denk gewoon is makkelijker gezegd dan gedaan klussen en er niet te veeel mee bezig zijn en geduld hebben. duurt het echt te lang een bezoekje brengen bij de gyno. als het deze maand weer niet raak is dan ga ik dat zeker weer doen. anders blijf ik maar tobben. nou meiden veel sucses met zwanger worden. groetjes jojo29