Ja dat is hier inderdaad ook. Eigenlijk is de kleedjesmarkt vooral kids. Het was heel druk dus daarom veel verkoop denk ik en ik verkocht ook nog wat puzzels voor volwassenen, had veel vtech en hotwheels en dat was populair.. en kleine prijsjes.
Ik heb zo'n respect voor mensen die op zo'n kleedje gaan zitten. Heb vrijdagavond een poosje bij 2 vriendinnen gezeten en wat een brutaal volk komt er voorbij. Moet er niet aan denken.
Is ook niet per jaar. Dit was de tweede keer dat we er stonden. Het is ook maar net wat je in de dozen zit. Ik had smart games, wat spellen, boeken, auto's, houten koffer keukentje met houten keuken accessoires. Nou dan ben je er al snel aan meerdere dozen met spul. Onze keuze van een markt is omdat het zijn spullen zijn en wat je dan verkoopt kun je weer wat anders voor kopen. Wat over is gaat naar verschillende mini bieb's in de buurt en in de ruilkast komt speelgoed.
Nou rond 1 uur dorp en stad in gegaan. Samen met dochter en schoonma. En daarna heerlijke tompoes gegeten bij, bij Daan top tent echt waar. Daarna terug en nasi gemaakt en door naar de taptoe tot 11u avond heerlijk toch weer. Wel een dipje of wat gehad dus ben weer de pil slikken. Trek dit niet die emo buien.