normaal gesproken zijn wij altijd bij vrienden/familie ofzo. Maar dit jaar wilden we het lekker met zn drietjes vieren, (nou ja, met zn tweeen denk, want meisje slaapt natuurlijk) samen wiien en tv kijken. Eerst gourmetten en dan nog lekkere hapjes natuurlijk.
tot een uur of 10 zijn we bij mn schoonouders en daarna gaan we naar mijn ouders. tenzij de kleine natuurlijk besluit te komen rond die tijd dan zijn we ws lekker met zn 3tjes thuis
Ik moet werken :x:x:x:x:x:x:x Ik ben helaas ingeloot om de nacht op mijn werk door te brengen. Echt superbalen!! maar ja risico van het vak zullen we maar zeggen . De komende 2 jaar ben ik er in ieder geval zeker van dat ik wel bij mijn gezinnetje ben, want dan hoef ik niet mee te loten @Rica, en alle anderen die ook heel zielig moeten werken, ik leef met je mee!!
wij zijn met mn zus, zwager, nichtje, schoonmoeder, schoonvader, buurman, buurvrouw, buurmeisje, man en ik met zn allen bij mn vader thuis, en daar gaan we (waarschijnlijk de verlate) kerstcadeau's doen, wii-en en ik hoop te kunnen vertellen dat ik zwanger ben... mijn gevoel zegt namelijk dat het wel goed zit maar dat dacht ik vorige maand ook
Wens: lekker op de bank naar de oudejaarsconference kijken, met een oliebol. Realiteit: balen in een huiskamer vol schoonfamilie, zonder televisie. Met een oliebol, dat wel.
Ik vierde vorig jaar O&N in mijn eentje, voor het eerst in mijn leven. Ik kan je zeggen: het was HEERLIJK. Ongestoord tv kijken, lekker een blog voor op mijn site geschreven, hele fles wijn achterover getikt, hapjes erbij.... je moet het inderdaad gewoon lekker gezellig maken voor jezelf, en genieten van het feit dat je even een jaar niets hóeft
Hopen dat het snel 0.00 is, en de visite snel weg is. Normaal houd ik ervan hoor O&N, maar het kan me allemaal gestolen worden dit keer. Hier visite van; schoonvader, broertje en schoonzusje
Hubbie en ik zijn voor het eerst in ons leven met z'n 2-en met Oud&Nieuw. Een heerlijk vooruitzicht!!! Altijd met anderen gevierd, maar heb er dit jaar geen zin in. Lekker gezellig thuis met hapjes en drankjes voor de buis!
Ja ach zo erg is het ook niet inderdaad, ik heb sinds de laatste paar jaren toch weinig met oud en nieuw (vroeger telde ik de dagen af omdat het een geweldige stapavond was, maar daar heb ik geen behoefte meer aan met o&n) het is meer het idee dat ik in mn uppie thuis zit, terwijl de rest gezellig bij elkaar zit maar ik vermaak me wel hoor, eindelijk geen kater op 1 januari
Wij gaan naar vrienden die normaal altijd op wintersport zijn, maar nu 38 weken zwanger. Dat wordt wel gezellig!
Wij gaan 's middags al naar het midden van het land naar mijn oom en tante nichtje en neefje daar komen mijn ouders en mijn broertje ook en mijn opa en oma. Gezellig met zijn allen warm/koud buffet en veel spelletjes doen lachen en tv kijken. En rond 02.00 nog 1,5 uur naar huis rijden
Tot 22.00 gezellig thuis, filmpje kijken, spelletje spelen. Vanaf 22.00 uur zetten wij buiten altijd een grote (dichte) tent, vuurkorven, terrasverwarmers, bankjes en stoeltjes, erwtensoep, gluhwein, oliebollen en andere hapjes en drankjes, voor de kids kindervuurwerk, en zo luiden wij 2 uur later het nieuwe jaar in. Altijd heel gezellig!
Dit jaar komen vrienden van ons lekker met hun dochtertje van 1 en hun hond bij ons gourmetten en gezellig met een hapje en een drankje de avond doorbrengen.... die kleine kan lekker in het bedje van onze aanstaande frummel slapen en de honden vermaken zich wel met elkaar... hoop ik onze hond houd niet zo van die gillende pijlen dus wij laten hem niet alleen... en aangezien hier elk jaar de straat wordt afgebroken zie ik het niet zitten mijn beestje alleen te laten...
Wij weten nog niet zeker wat we doen. Meestal met een klein clubje bij een vrijgezelle vriend van ons. Hapje, drankje, Wii-en, soms tv kijken. Na middernacht beetje vuurwerk afsteken en langs andere vrienden van ons (die vieren het altijd thuis met (schoon)ouders en kinderen en dan om een uurtje of 4 de stad nog even in, naar ons favoriete cafeetje. Maar we kregen gisteren een uitnodiging om het met een grotere groep bij andere vrienden thuis te vieren en er hebben daar mensen een quiz voorbereid enzo en ze vroegen om zoveel mogelijk spelletjes mee te nemen, dus dat klinkt ook wel gezellig... We zien het wel... Moet ook maar zien hoe lang ik het volhou dit jaar...
ik had wilde plannen, maar mag nu niet drinken...waarschijnlijk op stap...maar het zal een iets andere avond worden als anders
proberen niet in slaap te vallen na een lange werkdag we gaan naar mijn schoonouders (niet heel veel zin in, is soort van verplichting), krijgen hapjes, tv gaat aan en verder niets bijzonders....