Ik heb sinds kort een abonnement op het tijdschrift Mama, leuk blad. Hiervoor had ik de ouders van nu, maar ik zat niet meer te wachten op bv verhalen, eerste hapjes en positiemode. Vandaar nu de Mama. "Vroeger" las ik altijd de Viva en Flair, maar daar vind ik nu echt geen bal meer aan Wat vinden jullie nou echt een leuk tijdschrift?
De MAMA.. *weet niet welke jij bedoelt want je hebt er wat verschillende in* De yes lees ik nog steeds met plezier En de grazia... Dit zijn de bladen die ik voor mijzelf vaak koop!
De kinderen, de mama, en de viva mama (in die volgorde). Oja en de linda vind ik ook leuk! Geen mama-blad, maar wel leuk .
Het blad Kinderen, Ouders van nu heb ik ook maar (al ben ik weer zwanger) ben ik een beetje klaar met die zwangerschaps-/bevallingsverhalen. Ga 'm dan ook opzeggen.
Ik lees elke week de Yes, en soms koop ik ook nog een flair, maar die vind ik tegenwoordig wat minder helaas! Ook mag ik graag de Wij jonge ouders lezen.!
ook is ook een leuk blad, oke wel voor opas en omas, maar er staan leuke dingen in, en geen gezeur over bevallen. en de quest, oja en kinderen lees ik afentoe
Dat gevoel had ik eigenlijk ook. Mijn oudste is 12, dus ik heb in de afgelopen jaren heel wat van dit soort verhalen gelezen. Ik blijf de verhalen op zich wel mooi vinden maar niet meer om iedere maand weer te lezen en daarvoor te betalen. Ik heb nu een proefabonnement genomen op Groter Groeien. Ik heb hem pas voor de 2e keer in huis gekregen vandaag maar tot nu toe vind ik dit wel een leuk blad. Wat ook iets beter bij mij past. (kids zijn 12,9,6 en 0)
Ik heb een Abonnement op de Linda, dat vind ik nou echt een nononsense blad waarin niet van die uberhappy verhalen staan. En omdat ik natuurlijk zelf Linda heet, dus ja ik moet dan een abo daarop hebben.
Vriendin vind ik wel leuk, soms Linda en Mind magazine. Ik heb nu nog een abo op Glamour, maar die vind ik niet zo leuk meer om te lezen.