hihi mijn beeb is onder de douche verwekt scheren schoonmaken tanden poetsen nadenken plassen en vaak ga ik even lekker op een krukje itten relaxen met hete straal over me heen.
Wat een geweldige poll!! Ik ben blij dat ik niet de enige ben die vanalles doet onder de douche . Wat ik ook nog wel eens doe (maar vergeten ben aan te vinken bij 'anders') : de douchebak vol met water laten lopen en er in gaan zitten, en de douche lekker heet op je rug mikken: heeeeeeeerlijk!
Haren wassen/mezelf wassen, sex met partner, denken over de dag, schoonmaken, scheren, tandenpoetsen en plassen als ik moet
scheren en nadenken/dagdromen. douchen is voor mij een momentje voor mezelf. niet eens zo zeer om schoon te worden, meer omdat ik even rust aan mn kop wil en wil nadenken. als ik me rot voel ofzo, alle problemen door het putje laten verdwijnen etc. in bad overigens altijd lezen.
ik rook wel eens een sigaretje tijdens het douchen! heel raar maar vind het zo lekker. Uiteraard wel met het raam wagenwijd open en daarna mijn tanden poetsen!
Wassen/haren wassen, scheren, schoonmaken, tanden poetsen, seks met partner, eten (ik neem altijd winegums mee onder de douche ), nadenken, vaak ook smsen (met m'n telefoon niet onder de straal uiteraard), spelen met Milan (die gaat vaak mee douchen)
-Scheren/ontharen -Sex met partner -Zingen (hoe harder,hoe beter) -Nadenken over van alles en nog wat.. Dit alles alleen wanneer ik voldoende tijd heb. Als ik s'ochtends om 6 uur sta te douchen blijft het bij wassen/haren wassen. Dan ben ik na 5 minuutjes klaar.
Shit, wat baal ik dat ik al gedouched heb vanmorgen vóór dit topic! Morgen extra vroeg opstaan om thee & winegums mee te nemen onder de douche whahaha!
Hier: Scheren/ontharen Seks (met partner) Nadenken Tanden poetsen Plassen Soms heb ik weleens een pepermuntje in mijn mond terwijl ik sta te douchen.. lekkerrr.
Wat word er veel geplast onder de douche!! haha nee lijkt mij niet echt lekker om onder de douche te doen! En thee, winegums, roken?? haha hebben jullie dan ook een bijzettafeltje onder de douche? hihi Ik heb wel een stoel onder de douche, das wel lekker! Wat ik er doe? me wassen , scheren, ook wel eens de douche schoonmaken lezen wat er achter op de zeep staat. En sex met me vriend. En als me zoontje mee is, kiekeboe spelletje zodat hij zijn handen voor zijn ogen doet dan kan ik gauw zijn haar uitspoelen en liedjes zingen
Met de mobieltjes van een paar jaar terug kon je ook bellen onder de douche (niet direct onder de straal natuurlijk) dus dat deed ik dan ook geregeld
Ik heb gekozen voor; Scheren/ontharen net zo makkelijk even onder douche m'n benen en oksels doen terwijl de conditioner inwerkt Seks (met partner of solo!) meestal solo...niet altijd hoor maar soms heb je wel eens zo'n buiwe hebben meestal niet de kans om samen te douchen. Nadenken, bijvoorbeeld over de dagplanning niet over de dagplanning, wel over andere dingen, ben nogal een piekeraar Zingen/dansen vooral zingen...ben met dansen onder de douche een keer zo onderuit gegaan dat ik bijna de kraan in m'n h*l had
Nou ik vind sex met partner onder de douche niet zo lekker eigelijk..... vind het irritant dat water steeds in mn gezicht, in mn ogen pffff en dan nog ademhalen nee dan liever eerst seksen en daarna onder de douche Verder doe ik niet van die gekke dingen eigelijk, ja douchen, haren wassen, scheren, muurtjes / vloer schoonmaken, plassen ook heerlijk en nadenken ook.... Oohja en muziek luisteren en dan heel hard meezingen, dan komt mn zoontje altijd: mama je zingt niet mooi, stop maar.... Nou ja kinderen spreken de waarheid zeggen ze toch ghehehehe Hoe gaan jullie thee drinken onder de douche????? huh??? in een dichte beker of zo???? hahahha lijkt me dat je waterige thee krijgt anders
douche schoonmaken???? met allesreiniger? hihi das vreemd ik neem ook wel eens snoepjes mee, heerlijk, lekker scrubben, inzepen, snoepje eten, haren wassen, zingen.... Hé beeb slaapt ik ga onder de douche!!!!
er is zelfs iemand die eten heeft ingevuld denk ik gelijk aan Joey van Friends. ben nu wle heel beneiuwd of die persoon wil delen wat ze eet onder de douche ik heb ingevuld zingen/dansen schoonmaken sex sex gebeurd nauwelijks want het kost meer inspanning dan ontspanning schoonmaken? ach ja ik ben er nou eenmaal veel mee bezig en zingen en dansen vooral zingen want dat vind ik erg leuk om te doen en wie weet word een van mijn buren opeens wel een talentscout en ontdekken ze me