Scheren.. Bijna elke dag. Seks.. Soms solo en soms met mn vriend. Nadenken.. Niet alleen over de dagplanning, maar over van alles. Zingen.. Niet mooi hoor, maar goed Plassen.. Ik moet heel vaak plassen als ik de douche een tijdje hoor lopen en ga dan niet het douchen onderbreken om helemaal naar beneden te lopen om te plassen!
Alles behalve eten onder de douche, terwijl 1 iemand dat toch heeft ingevuld, ben benieuwd wat dan hihi
Wassen - Iedere dag Scheren - Om de dag Seks - Afentoe Nadenken - Over vanalles Zingen - Wel vals Tanden poetsen - Niet altijd in de douche maar ligt eraan als ik weinig tijd heb.. Plassen
Ik snap niet dat niet meer mensen de douche schoonmaken tijdens het douchen. Ik heb een hekel aan poetsen, maar als ik de douche schoonmaak tijdens het douchen, dan voelt het niet zo schoonmakerig.
IK DOE DAT OOOK !!! heb zelfs het schoonmaak middel en een harde borstel in de douchekabine liggen hahahaha verder denk ik de dag door poets ik me tanden laat ik ook wel eens wat lopen en tja (solo) sex gebeurd soms ook wel eens eten en drinken eingelijk nooit hahaha heb er nooit zo bij stil gestaan dat te doen . Heb in de zwangerschap wel 1x onder de douche overgegeven hahaha was al wat verder in de zw en de kleine was zo aan het wurmen dat ik niets meer tegen kon houden ....was wel een apparte ervaring zeg maar he vergeet ik scheren er bij te zetten
Ik las dat er wat mensen benieuwd waren naar wat ik at onder de douche, maar ik had al antwoord gegeven . Ik neem altijd standaard winegums (of als ze op zijn dropjes) mee onder de douche, hmm!
Wassen, scheren en nadenken over de planning. Vriendlief probeert het elke keer als we onder de douche staan, maar ik vind het te krap, haha.
wassen scheren sexen nadenken zingen en opmaken! ik was me eigen altijd eerst en haren wassen.. daarna wikkel ik terwijl ik met mijn lijf onder de sproeier blijf staan me haar vast in een handdoek.. Gelijk buiten onze douchekabine staat het douchemeubel en aan de zijkant ervan hangt mijn spiegel en toilettas!... dus handdoek in me haar en lkkr nog even met mijn lijf onder de sproeier blijven en lkkr me eigen opmake werkt bij mij super!!
Leuk leuk! Hier ook alles, behalve eten, zingen/dansen (ben veel te bang dat mn kleintjes wakker worden, dan kan ik niet meer douchen ) Ik vind schoonmaken juist handig onder de douche! Zo hou ik het tenminste een beetje bij.. Denk ik.. Ik geloof dat ik zo nog maar een keer ga douchen.. Euh, schoonmaken
Haha wat een grappig topic. Ik denk aan de dagplanning, ik maak soms schoon, ik scheer mijn benen, oksels en bikinilijn en elke douchebeurt plas ik. Oja, verder douche ik me ook, en was ik mijn haren.
- Seks met partner - Scheren/ontharen - Tandjes poetsen (enne dansen? hihi ik zou iemand wel willen zien dansen in de douche )