ik heb buiten, schoonmaken, nadenken, haren wassen, scheren, ook nog bellen! dan ben ik met een vriendin aan het bellen, en dat duurt natuurlijk even, dan douche ik wel eens tijdens het bellen. ps: even een blond vraagje: hoe heb je sex met je partner onder de douche ?(en dan bedoel ik echt, all the way) ons lukt het echt niet (of je moet erg lenig zijn), maar het lijkt ons wel eens een uitdaging.
Mijn vriend heeft zijn beroep mee Staand kan heel goed... maar ook zittend En in de badkuip kan je het ook gewoon liggend doen
ja maar dat lukt ons dus echt niet (liggend in de badkuip wil nog, is niet zo heel comfortabel, maar die snappen we, maar de rest......)
ah een illustratie.... misschien kunnen we het eens proberen, het volgende plaatje is volgens miij niet goed overgekomen.
die standjes kan je ook alleen maar doen als je beide even lang bent! Gaat niet op voor iemand van 1,60m en de ander 2,00m Je kan het ook zittend doen! Man op de grond en vrouw er bovenop!
Bij ons lukt het ook alleen van achteren haha anders moet hij mij tillen en dat wil hij wel, maar dat vind ik doodeng!
Ik ben het met je eens! Idereen moet het zelf weten hoor, maar hier wordt niet geplast onder de douche ja oke wel door mijn zoontje dan maar die is ook nog maar 2 haha
Je partner zittend op de grond en dan jij op schoot bij hem is een fijn standje onder de douche... Als je man dan zijn benen minder ver optrekt kun jij bepalen hoe diep de penetratie is.... En met staand zijn er meerdere posities mogelijk hoor... Ik vind het fijn als mijn partner mij draagt.... en dan volledig op hem kunnen vertrouwen... geeft een veilig gevoel... En nee de badkuip is niet echt comfortabel... maar het lukt
Plassen onder de douche is hier uit den boze.. De enige die dat mag is Thomas, omdat hij nog niet zindelijk is... De rest kan gewoon voor het douchen of bad naar het toilet... In mijn ogen is plassen onder de douche gemakzucht... en niet fris...
Euh sex in de douche is ook niet zo fris hoor Briele. Je gaat toch douchen omdat je "vies" bent? Samen met alle viezigheid spoel je je plas water ook door het putje...
Het ligt eraan wanneer je aan de sex begint he Mama van Marit... Het daadwerkelijke douchen is bij ons onderdeel van het voorspel.. En mijn vriend is heeeeeel erg gesteld op hygiëne en zeker op dit gebied.
Scheren, haren wassen, maskertje voor mijn gezicht, nadenken, communiceren met mijn dochter (die ik dan net in haar bed heb gelegd) en ja ook iets heel vies, ik snuit mijn neus onder de douche als ik verkouden ben, en als ik moet hoesten spuug ik dat ook lekker uit onder de douche, als ik dan toch bezig ben om mezelf te reinigen....
Mijn vriend smetvrees? Nee dat zeer zeker niet... Beroepsmatige kennis zullen we maar zeggen... Maar goed... we dwalen af... he... Wat doen we allemaal onder de douche!?
Alles behalve eten. Dat lijkt me niet handig. Soms neem ik wel drinken mee. Als ik ga stappen drink ik een bacotje tijdens het douchen, dan ben ik sneller klaar haha