Oooh die scene ga ik niet zien hahaha... Ik zet altijd de kraan op echt kokendheet water en dan spoel ik hem daarmee weg...Zo van levend verbrand kom jij vast niet terug!
Scheren: 2 x per week Nadenken: over van alles en nog wat Tandenpoetsen: als ik dat bij de wasbak doe zit altijd alles (spiegel, kleding, gezicht) onder de tandpasta Plassen: bij elke douchebeurt wel bespaart weer een keer doortrekken anders: mn neus legen, muziek luisteren (doucheradio), regelmatig even huilen dan spoel ik letterlijk mn tranen door het putje en kan ik er weer even tegen8) Vroeger als kind nam ik vaak een beker en dropjes mee als ik ging douchen. Dan liet ik die dropjes oplossen in een beetje warm water en dat dronk ik dan na het douchen op
Oh ik doe van alles onder de douche. Vooral wassen maar ook schoonmaken, nadenken, zingen, plassen, sexen, scheren. En soms ook eten. Wij douchen elke avond met z'n 2en. Hij laat de hond nog uit, ik zet de douche aan. Als ik dan onder de douche ga komt hij er bij, met vaak een dropje voor mij. Dus die eet ik onder de douche op
hmmm maar 66 procent die nadenkt onder de douche.. dan mogen die anderen mij even leren hoe je het nadenken uitschakelt.. Dat zou ik zooooo graag willen weten
Sex onder de douche: regelmatig Scheren doe ik ook altijd onder de douche....met scheerschuim op de badrand vind ik altijd zo gedoe!