Wat doe jij 's avonds?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocolat, 2 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.220
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik moet er ook enorm aan wennen. Ik kan me ook gewoon echt aan ze irriteren als ze er maar bij zitten te hangen en zich met alles aan het bemoeien zijn hihi

Caithy vindt dit leuk.
  2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Hier zijn we om half 8 klaar met alles! (vanaf koken, eten, afruimen, huiswerk (ook in de vakantie))
    Dan gaan de kids de pyama aantrekken en ik ff douchen, samen thee drinken en dan kids naar bed en ik ga op de bank zitten, mijn man werkt momenteel 's avonds veel (is wel thuis, maar geestelijk in de laptop ;) )
    Ik zou natuurlijk kunnen gaan sporten, maar daar heb ik na een lange dag werken/ huishouden echt geen zin meer in!

3. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Netflix, internet, gamen.... als ik tijd heb.
    Want eerst moet het huishouden en mijn peuter ligt pas tussen 20u en 20.30u in bed. Als ik pech heb, kan ze niet slapen (wat best regelmatig is), waardoor ik nog iedere keer naar de slaapkamer moet lopen (knuffel weg, kan echt niet slapen etc). Klinkt als zo'n 'Jo Frost kind' haha, maar ze is gewoon een avondmens en komt ook echt niet makkelijk in slaap ;)

4. hollandsenieuwe

hollandsenieuwe Niet meer actief

Ik probeer altijd rond een uurtje of 20.00 op de bank te ploffen.
    Meestal wat computeren of lezen.

5. Jottie

Jottie Fanatiek lid

17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    Man is vaak door de week van huis (vrachtwagenchauffeur ). Om half negen ligt de oudste op bed. Daarna doe ik ook niks meer en kijk ik meestal tv. De dag begint hier voor mij altijd om 5.15 en meestal ga ik dan om half tien ook naar boven

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Vanaf 19.30u doe ik niks meer. Familie en utopia kijken. Wat op de gsm of tablet. Samen Netflixen,...

7. deesjuh

deesjuh Niet meer actief

Vanaf 19.00 a 19.30 zit lekker op de bank tv te kijken of te knutselen aan tafel of op de bank.
    En samen Netflixen

8. LoveToRead

2 jan 2018
    5
    5
    3
    Vrouw
    De kinderen slapen hier altijd pas laat dus nog weinig vrije tijd daarna. Ik lees, kijk tv, ga in bad of haak af en toe.

9. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.103
    12.084
    113
    Hier ook een peuter dat echt een avondmens is... Herkenning ;)

Twinkle81 vindt dit leuk.
  10. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Rond 18u eten, daarna een heel avond programma van opruimen, vaatwasser vullen, speelgoed aan de kant, soms wasje draaien/droger aanzetten of opvouwen, kinderen onder de douche of in bad en nog laten spelen en dan kinderen naar bed, ergens tussen 19.30-20.30 uur.
    2x per week ga ik sporten, dan doet mijn man een groot deel van het avond ritueel met de kinderen.
    Verder tv-kijken/netflixen, internetten, afspreken met vriendinnen, boek lezen of gezelschapsspelletje.

11. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik ben meestal wel aardig afgedraaid na 1930, wanneer peuter man slaapt.
    Ik sport sinds oort 1x per week en verder is het voornamelijk Netflix en af en toe een wasje of wat opruimen.

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Momenteel wat internetten op mn foon, douchen, wasje vouwen, heel soms tv maar dat is me snel te druk aan mijn hoofd.
    Sinds de geboorte van zoonlief lig ik meestal rond 21/22u uitgeteld in bed. :)

Hopsatee vindt dit leuk.
  13. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik probeer te zorgen dat al het huishoudelijke werk klaar is voor zoon naar bed gaat. En anders doe ik het de dag erna wel weer.

Zoon ligt meestal rond half 8 in bed en dan is de avond van ons. Bankhangen, kletsen, tv kijken, op mn telefoon, laptop, spelletje of vroeg slapen.
    We doen weinig actiefs savonds. De avond is voor ons echt ontspannen.

Ook gaan we niet al te laat naar bed want zoon is een vroegspoker en wordt tussen 5 en 6 altijd alweer wakker

14. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik vind de avonden soms wel saai ja, ik ben minimaal 3 avonden alleen beneden.
    Ik ben 's avonds ook wel lui, maar heb het idee dat ik te veel tv kijk maar ben soms gewoon te lui om te puzzelen of te lezen.

15. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Mannenharten kijken en een moorkop eten ;)

Nu ik zwanger ben doen ik savonds werkelijk niets meer na 19.30.
    Normaal gesproken 2 of 3 x per week hardlopen, even winkelen oid.
    2 x per week tv avond gemiddeld

Chocolat vindt dit leuk.
  16. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Iets met de was of strijk, lekker in bad, meubels opknappen, vaak klussen in huis.

Ik heb geen tv zitvlees. Boek of tijdschrift vind ik wel leuk.

pippa26 vindt dit leuk.
  17. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Het valt me op hoe weinig mensen seks noemen haha.

Hoewel dat in ons avondritueel ook niet past op het moment. :| 17:30 Eten-opruimen-douchen- kinderen de pyjama aan en dan gaat mijn man nog even naar beneden met kleuter. Als die rond 19:30/20:00 slaapt, laat hij de hond uit. Ondertussen lig ik met baby in bed aan de borst en hoop ik dat ik hem ooit eerder in bedje kan gaan leggen. Want momenteel is dat pas rond 21:30 en dan slaap ik meteen mee. Romantiek plannen kan ook hebben we ontdekt haha (weekend> oppas).

18. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Netflix, gamen, haken, tv kijken, repeteren (zit bij theatergroep)
    Vraag me ook af hoe dat gaat als kinderen ouder worden.. heb mijn avonden echt nodig.

19. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Zoontje gaat rond half acht naar bed en dan ga ik douchen (soms badderen), nog wat op m'n mobiel doen (appen/spelletje/internetten) en dan tv-en tot zeg 22.30 uur...heerlijk. Kijk er eerlijk gezegd ook nog niet naar uit dat zoontje tot 22 uur erbij zit :o:

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik ben altijd lui 's avonds. :D

(behalve als ik avonddienst heb)

Deel Deze Pagina