Hoi, we gaan verhuizen naar een woning met van dat reliëf op de muur gespoten, behang is dus geen optie, ik hou wel van kleur dus wil graag 1 muur een mooie kleur geven. Op de vloer ligt kersenhout. Als ik geld over had kocht ik een frisse kleur vloer en een nieuwe bank, maar hier moet het mee gebeuren. Een grandfoulard is geen optie ivm allergie. Ik vind de bank trouwens best mooi! Maar kom er niet goed uit met andere kleuren. tips?
Ik zou zeggen: een aardetoon. Een lichte bruin of grijs. Maar het is lastig oordelen zonder het zelf gezien te hebben.
Vloerdelen in wit verven en de muur zou ik persoonlijk wit laten met een vrolijke postercollage. Zoiets bv: hippe posters | Prints van Going Danish. Door IPPYSwoondeco houd je het lekker fris!
Ik zou het wit houden. Een rode bank en kersenhout vloer is al zo hard. Als je toch per se kleur op je muur wilt ga dan voor een pasteltint of voor taupe. Pastel-grijs-blauw zou ook kunnen.
Ik zou de vloer idd gaan verven in een lichtere kleur. De muren ook rustig houden omdat de bank al genoeg kleur van zichzelf heeft. Zou eerder voor taupe of grijs gaan.
Is het echt hout of laminaat? Met echt hout zou ik het direct verven. Bij laminaat zeg ik: niet doen.
De wanden licht houden ( wit of net van het witte af ) en dan een wanddecoratie waarin het rode van de bank weer terug komt. Als je toch voor kleur wilt gaan,misschien taupe of een (donker)paarse muur. Dit idee qua kleur: Bekijk bijlage 383588
Bij een rode bank zou ik voor een beetje bruin/grijs gaan voor op de muur. Ken iemand die dit heeft en erg mooi staat
Wij hebben denim blauw op de muur. Vind het zelf leuk bij felle kleurtjes.(is even de enigste foto die ik heb) Maar de vloer zou je toch een soort white wash kunnen geven?
https://www.dropbox.com/s/zzfwsziardgyzrm/image.jpg?m= en op deze link hoe wij het nu hebben, veel kleur dus
Dat denim blauw is inderdaad écht mooi. Andere optie zou zijn, de bank verven! Dat kan met annie sloan verf!
ja, diepblauw/denimblauw of dieppaars! heel mooi en sfeervol. Ik vind eerlijk gezegd de opties bruin en grijs erg saai.....