Wat doe jij 'savonds met je man/vriend?

Discussie in 'De lounge' gestart door NoukjeTygo, 16 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Verschilt enoooorm per dag
    Wij hechten veel waarde aan thuis zijn met avond eten en kunnen dan lang tafelen

2. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Soms xboxen of tv/series kijken, meestal zit hij op xbox te spelen en ik op de pc maar wel samen in de woonkamer dus dan praten we ook met elkaar. :)

3. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    Mijn partner en ik werken beide onregelmatig. Als we beide een keer samen een avond vrij zijn staan er vaak afspraken met familie of vrienden. Als dit niet zo is dan gaan we vaak een stukje wandelen of heerlijk op de bank hangen als er een reeks avond diensten op zitten.

4. Omdat wij 's avonds vaak alleen maar tv kijken gaat mijn man nu wat later naar zijn werk en proberen we dan 's morgens wat meer echt samen te doen… maar vaak komt dat ook neer op even samen naar de supermarkt of samen de kleine in bad doen, dus ook niks boeiende eigenlijk ;)

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Hier ook na het eten en als onze zoon op bed ligt de voetjes omhoog en voor de tv/iPad/netflix. En mijn man nog weleens achter de xbox.
    Spelletjes doen we wel eens met vrienden in het weekend bijv. De gezamenlijke dingen zijn toch vaak overdag. (Stad in/sauna/dagje weg met zoon/familie bezoek etc).
    Ik zou niet weten wat we op een door de weekse avond echt samen moeten doen behalve lekker naast elkaar op de bank of de gezelligheid in bed opzoeken ;)

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Goh - had niet verwacht dat het bij heel veel mensen zo saai was als bij ons :p .
    De één achter de pc (meestal ik) de ander achter de tv...

Heel soms doen we een spelletje - maar vaak hebben we daar de puf niet voor. Of allebei zin in wat anders ;) .

Ik ben het weleens beu - die saaie avonden.

Overigens kijken we wel heel wat series samen (we volgen er een stuk of 5) - maarja, die zijn ook in 2 avonden bekeken ;) .

7. Mnon

Mnon Niet meer actief

Wauw inderdaad veel mensen net zo saai als wij! De een tv de ander computer. Of inderdaad een van de twee op pad naar/met vrienden. Zomers zijn we overigens gezelliger! Lekker tot laat in de tuin spelletje spelen vuurtje stoken. Misschien (omdat het toch zo saai is s avonds) maar gaan beginnen met sporten als ik bevallen ben.

8. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Ik lees dat het bij velen gaat zoals bij ons.
    In de winter kijken wij nog wel regelmatig series op dvd. Dan vaak 2 afleveringen van elk een uur bv. Soms kaarten we samen. Een avond ben ik sowieso sporten.
    In de zomer zijn we vaak langer buiten, bbq met vrienden of met de buren.

9. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Zo bij ons ook hoor ;) Ik hecht er dus wel aan dat we met zijn allen aan tafel eten, dan bespreek je van alles. En we proberen elke 6 tot 8 weken een avondje met zijn tweetjes uit te gaan, niets speciaals maar gewoon even er uit, wat eten en zo.

10. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gohh...Slapen :p Nou ja..Niet de hele avond.

Het ziet er meestal zo uit:

-Hij zit op pc, ik kijk tv/zit op telefoon
    -Ik zit op pc, hij kijkt tv/zit op Youtube

Dan, rond 10 uur:
    -Hij (of ik) komt van pc af, naast de ander en kijken samen een uur tv, knuffelen en wellicht..Wat meer ;)

Ik ga dan rond half 12 naar bed, hij komt een uurtje later

Heeeeeeeel saai ook dus haha.

11. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Scheelt per dag. Maar wij doen op het moment overdag ook heel erg veel samen.

De ene avond zit hij achter de pc en kijk ik tv en praten tussendoor wel.
    De andere keer kijken we samen een film.
    Soms ga ik zelf vroeg naar bed als het druk is geweest.
    Soms gaan we een avondje naar de bioscoop of naar het thermaalbad ofzo. (hangt er ook vaak vanaf of ik de volgende dag niks heb)
    Soms ook een bordspelletje maar dat hangt er vanaf of we daar allebei zin in hebben.

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    We eten wel eens zonder de kinderen, dus eerst kinderen eten geven, op bed leggen.
    Daarna samen ons eten maken en dan heerlijk tafelen met een goed glas wijn.

We kijken films, series. hebben 5 dagen in de week ook iig begin van de avond visite, dus ja dan kletsen we daar mee. We spelen buzz, singstar. En er zijn dagen dat we gewoon doelloos tv kijken en hij de hele avond slaapt. :D
    Maar we hebben het over het algemeen erg gezellig :)

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wij liggen gezellig op de bank. Ik zit rechtop dwars met de benen op de bank en vriend ligt dan tegen mij aan tussen de benen in.
    Ik ben gek op series en vriend valt soms in slaap.

Zorg mooi dat ik alles bij de hand heb staat als chipsje, drinken, telefoon zodat ik effe op internet kan kijken en de afstandsbediening. :)

14. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Oei, best wel weinig..
    Wanneer hij thuis komt van het werk gaan we eten. En ons zoontje krijgt dan van beiden nog wat aandacht voor het slapen gaan.
    Mijn man zit vervolgens de hele avond op zolder achter de pc en ik beneden op de laptop.
    Ik vind het niet altijd geweldig, al ben ik 's avonds meestal hartstikke moe en vind ik de rust in dat opzicht dan wel weer fijn.

Er zijn wel enkele tv series die we samen volgen, daar gaan we dan wel op sommige avonden voor zitten.

15. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Hier hebben we in de avond een smartphone/computerverbod. Vind dat dus echt mega ongezellig. Maar ik zie dus dat erg veel stellen dit doen.

Hier is het dat vriend thuis komt, gaat dan even een half uurtje relaxen, dus met zn smartphone rotn.
    Daarna samen eten, vaak breng ik zoonlief naar bed, maar moet ook wel eens om 6 uur beginnen dus dan doet vriendlief het. Dan gaan we ons even lekker voor de tv settelen en kijken we lekker samen tv. Smartphone/ laptop zijn dan gewoon verboden terrein, tenzij het gewoon noodzakelijk is natuurlijk.

Op den duur praatten we bijna niet meer met elkaar en had ik het idee er een beetje alleen voor te staan in onze relatie en heb ik dit verbod dus ingesteld, vriendlief was het hier overigens helemaal mee eens, want ik kon er zelf ook wel wat van. Dus vandaar sindsdien dit verbod (al is verbod een beetje een zwaar woord). Nu 4 maanden in werking en we voeren ook weer een gesprek en zit ik weer wat lekkerder in m'n vel.

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Visite ontvangen, op visite gaan, naar de bioscoop, naar de stad en anders een film of serie kijken. Dat doem we het meeste;) gezellig samen:D

17. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Filmpje kijken.
    Of 1 van ons tv en de ander op de tablet.
    Meestal doen we ons eigen ding.

18. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wij kijken de hele avond tv af en toe bespreken we wat over borstvoeding enzovoort. Maar gewoon lekker rustig voor de tv :)

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik werk van 18 tot 22u zodat we bijna geen babysit of opvang nodig hebben. Ben 3 avonden in de week thuis.
    Dus of werken of op de ipad of samen film of serie kijken

20. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Meestal staat de tv altijd wel aan 's avonds. Ik kan prima zonder tv, maar mijn man moet zo nodig altijd wel wat kijken. Ik alleen als er echt iets op is wat ik graag wil zien.

Daarnaast zit ik vaak op de laptop en mijn man ook.

Deel Deze Pagina