Wat doe jij 'savonds met je man/vriend?

Discussie in 'De lounge' gestart door NoukjeTygo, 16 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

De eerste reden is dat we er geen plek voor hebben. Huisje is te klein :p
    Ten tweede vind ik het onzin (zonde van het geld) , we hebben al een beeldscherm in de kamer staan waar we dingen op kunnen zien.
    Ten derde wil ik er geen, omdat ik ben bang dat we elke avond nutteloos voor de TV gaan hangen. TV kijken doe ik wel als ik 100 ben, en me niet meer kan bewegen, haha.

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Elke keer als de ik de titel van dit topic lees, denk ik in een andere richting. haha .. zegt dat iets over mij??
    haha

Hier wisselend. Computeren, film kijken, serie kijken, samen wii'en, sexen of in het huis bezig zijn.

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Wij hebben ook lang geen tv gehad (wel een toestel, maar geen kabel). En dat was bewust. Ik vond het gewoon niet nodig. Als je iets wil zien dan zoek je het op op internet. Verder heb ik ervaren dat als dat ding eenmaal aan staat, het heel moeilijk is om het weer uit te zetten. Ik vind veel programma's ook gewoon zonde van mijn tijd.

Nu hebben we dan wel een abonnement, omdat Sesamstraat nu zo leuk is voor onze dochter (en dat is hier helaas niet terug te kijken online). En mijn man volgt het journaal, ik luister altijd radio.

Laptop, internet, radio, daar kan ik echt niet zonder! Maar tv kan ik missen als kiespijn.

4. ShampooL

Same here :)
    Ik denk dat als er kindjes komen we wel TV nemen voor Kindernet etc. (bestaat dat nog? kindernet?)

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    wij nix..
    saai tv kijken .. !

6. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Wij doen ook niet zo veel samen hoor, ik hoef ook echt niet samen met hem een spelletje te spelen, ben blij dat ik even tijd voor mezelf heb dan... We kijken tv, kletsen, of 1 zit op de ipad of kijken een filmpje samen... Als jullie hier tevreden mee zijn is het toch prima? Af en toe samen uit houdt het ook specialer!

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

geheel offtopic, maar ik ben nieuwsgierig....
    Waarom gaan jullie pas over 2,5 jaar trouwen?

Ontopic:
    Nadat de kids op bed liggen en het huis opgeruimd is (8 uur) ga ik (om de dag) even hardlopen. Daarna kijken we samen een filmpje/serie (alleen op netflix tegenwoordig, gewone tv kijken we helemaal nooit). Of we zitten beiden met de laptop (werk) of een boekje. Soms bespreken we nog wat, maar meestal zitten we samen even bij te komen van de dag.

8. ShampooL

Geld :D

We willen alles, iedereen en groot en mega, en dat kost geld. Dus moeten we eerst sparen :D

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

duidelijk! Succes met sparen :)

10. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Op dit moment ben ik zo zwanger dat ik niet veel meer doe dan tv-kijken, maar voorheen:
    - lekker lang natafelen
    - samen koken
    - samen in tuin werken
    - samen klussen
    - praten over iets wat ons bezighoudt
    - bordspel of computerspel
    - naar de kinderboerderij of ommetje maken
    Eigenlijk zijn wij juist heel vreselijk samen en vinden we het moeilijk om los wat te doen :D

11. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Leuk! Jullie trouwen op mijn verjaardag :D

Ontopic: op maandag kijkt ml VI en ga ik lekker in bad, dins en don, moet er altijd wel een van ons werken of sporten,
    De overige dagen zitten we lekker op de bank, kijken tv, of 1 kijkt iets en de ander op de iPad. Filmpje kijken, radio aan en kletsen, of ik ga lekker freubelen en ml op iPad/tv Niets echt veel bijzonders eigenlijk
    Spelletjes doen we wel op vakantie, dan zeggen we dat we dat ook meer moeten doen als we niet op vakantie zijn, maar daar komt het dan toch weer nooit van ;)
    (Zoals ik gelukkig bij 98% van de mensen hier lees :D)

12. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Savonds naar de kinderboerderij?

13. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Als de kleine man op bed ligt ga ik douchen of in bad, man zit dan met z'n Ipad of ligt ook in bad (hebben een duobad :D) en daarna is het bankhangen en tv kijken...heerlijk!

14. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.170
    2.283
    113
    Wij zijn meestal maar 1 avond per week samen thuis en dan kijken we meestal een film. Sinds kort hebben we een Wii en soms doen we wel eens samen een spelletje op de Wii, dat is wel heel erg leuk, moet ik zeggen. Beetje meer interactie dan alleen maar tv kijken.
    De meeste avonden zit ik alleen thuis of hij, dus we vinden het al gezellig als we samen beneden zijn, ook al doen we niet per se iets samen, eigenlijk.

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Tot 20 uur zijn we in ieder geval als gezin samen.

In het niet-zwangere leven sporten we allebei 2 avonden en daarna nog even een uurtje op de bank en de dag doornemen.
    We vertrekken meestal meteen na het afruimen.

Nu lig ik elke avond op de bank :p of ga bij vriendinnen langs.
    Hij sport 2 avonden in de week.

De rest werkt hij 's avonds tot een uur of 21 en daarna gaan we meestal een serie kijken. Of ze zitten naast elkaar op de bank met de laptop op schoot ons eigen ding te doen.

Dus eigenlijk hetzelfde wat het gros doet :p

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hahahaha dat zeggen wij ook elk jaar! :p

Deel Deze Pagina