Ik wil zó graag een crosstrainer hebben!!! Daar train ik echt graag op en je traint zo'n beetje alles zonder doodop te worden. Op het moment doe ik niet meer zo veel om fit te blijven afgezien van een avondwandeling. Ik heb de legmagic, die werkt hartstikke goed maar het is me nu te zwaar geworden. Na de bevalling ga ik er weer op. Het is jammer genoeg alleen wel best zwaar, dus echt iets wat je moet opbouwen en bij moet houden. Als je het eenmaal een poosje doet zie je wel snel veranderingen!
Poetsen en we hebben veschillende spellen op de psp3 waarbij je met een controller vanalles moet doen. (Zoals met wifitt) maar erg fantiek ben ik niet.
Ik heb een Xbox Kinect met een dans spel en een uitgebreid sportspel. Doe het minstends 3x in de week. Dan leg ik de jongste op bed om te slapen tussen de middag en de oudste kijkt een filmpje of leest een boekje op haar kamer. Mamma ff sporten! woeh! heerlijk!! De ene keer heb ik zin om flink te dansen en de andere keer sla ik woest enthousiast muren doormidden met mn kickboks moves (die ik totaal niet heb dus vergeet de luxaflex niet te sluiten voor je begint!!!)
Ik deed home fitness/P90x. Dat is echt ontzettend heftig! Wil er weer mee beginnen als ik alles weer op de rit heb in ons nieuwe huis hier. Oh ja en hier is het centrum op 15 minuten loopafstand dus als ik een boodschap nodig heb (en het is droog ) kom ik sowieso al aan een half uur beweging
Ik werk in de huishouding en verder ga ik naar de sportschool en doe ik thuis buigspier oefeningen erbij. Touwtje springen vind ik ook wel een goed idee
Nu de bevalling drie maanden geleden is, ga ik het echte sporten ook weer oppakken (en toevallig is dat nu in januari, dus niets geen goede voornemens ). Wij hebben een crosstrainer die ik zo'n drie/vier keer per week gebruik. Verder buikspier oefeningen op de bal en via een dvd. Ook mn armspieren train ik met gewichten. En als het weer beter weer is, en mn conditie is weer beter, ga ik beginnen met hardlopen.
Ik ga van ma tm vrij iedere dag 30 minuten op de crosstrainer, doe savonds nog halfuurtje dvd van claudia schieffer, en 2x pw kettlebelt training, die kettlebelt training doe ik met mijn vriend anders weet ik niet hoe het moet het is iets wat hij altijd doet op boksen voor op te warmen en hij is er echt veel van afgevallen, hij had altijd lovehandles nooit weg te krijgen en nu doet die boksen en zijn ze binnen 2 maanden weggegaan echt super
Touwtje springen, wat een goed idee! Heb het vorig jaar eens zomaar gedaan. Pffff, wat viel dat tegen!! Xxx
Doe niet veel, maar heb het geluk dat mn lichaam weer slank genoeg is (afgezien van wat ruimer buikje haha! maar als 40 jarige vind ik het 'netjes' ik pas alles alweer een tijdje!) maar traplopen doe ik veel en sjouwen nog steeds met mn peuter van 2 1/2!fietsen soms en lopen.