laptop torchwood kijken...zou ook op de tv kunnen maar had geen zin om hem aan te zetten. Mijn man is naar het voetbal en mijn kindjes liggen lekker te slapen
kinderen liggen allebei net, benieuwd of ze ook allebei al slapen, kleine is vandaag overgegaan op 4 flessen en grote (9) kan tegenwoordig niet meer voor middernacht slapen vind ze zelf... Ik ga zo ff 5 minuten zitten en daarna de vakantiewas wegstrijken. Hopelijk heb ik vanaf vandaag de avonden weer altijd kinderloos, werd niet zo goed van het gesjouw tussen 2 kinderen de hele avond
Samen met mn vriend en de 2 katjes op de bank. Kleine ligt lekker te slapen. Ga zo nog even bij hem gluren. Zo lief gezicht mn slapende mannetje
Man is aan het werk. Dochter slaapt. Een kat ligt zo op de bank dat ik niet lekker languit kan zitten.. Ik ga zo nog eens op zoek naar wat lekkers. Nog even tv kijken en zo naar bed. Ik slaap slecht de laatste tijd, dus op tijd een poging doen. Eerst nog even lezsn in bed,
Ik zit net . Laat gegeten (19.00), daarna de hele keuken schoongemaakt pfff, het kan maar weer gebeurd zijn. Afwasmachine draait nog maar die redt zichzelf wel . Daarna kinderen op bed gelegd en nu ff niks. Zo Ik Vertrek terugkijken want dat heb ik dus gemist in alle drukte.
Afleiding zoeken en op mijn handen zitten.. wil niks liever dan (ex)vriend appen, maar ik weet dat ik dat vooral níet moet doen.. Ppfff, waarom is het zo moeilijk.?
Languit op de bank, voetbal kijken en biertje drinken... Man is werken en dochter ligt lekker te slapen.
Ik ben vanavond alleen. Dus ben lekker met hapjes een film aan het kijken met een kleedje haha. Haar naam is Sarah staat op..
Beetje kansloos op de tablet aan het internetten en ondertussen met ee schuin oog naar de tv kijken waar manlief iets op heeft gezet...
Ik heb net eerst bijna 2 uur geslapen en ga zo een film kijken met mijn vriend. Anders hou ik het niet meer vol
Ik ben net thuis. Ben met mijn vriend uit eten geweest. Leuke dag hebben we gehad. Hij is nog even met zijn beste vriend de stad in en ik zit thuis op de bank met de ipad op schoot. Ik heb geen zin om de tv aan te zetten hoe lui kun je zijn. Ik twijfel of ik nog even ga tekenen.. Forummen of tv kijken. Of gewoon zo mijn bed in duik
Ik ben vandaag jarig en ben nu aan het nagenieten van een gezellige dag met een wijntje en wat tv en iPad op schoot