Kindjes op bed gelegd, de afwas gedaan, badkamer schoongemaakt en alle was gestreken. Nu nog even een half uurtje achter de laptop en dan mijn bed induiken
Hier hebben we vanavond afleveringen van the whispers gekeken. Zitten helemaal in het spooky verhaal en gaan nu lekker op tijd maar bed.
Kids op bed, ramen gelapt binnenkant (veel vliegenpoep) en gestoft en met de stofzuiger door de kamer en keuken geweest. gesport (voor de tv), gedouched en nu lekker met een wijntje voor de tv.. denk dat ik zo verhuis naar boven lekker in bed tv kijken. Holland zingt.. kijken Ml is werken komt morgen vroeg uurtje of 6 waarschijnlijk thuis fijne avond!
Nou het liefst bevallen Maar goed, zal nog wel even duren.. Heb lekker hier op het forum gezeten, beetje tv gekeken en wat dozen uitgezocht (nesteldrang ) Nu maar lekker m'n bedje opzoeken en een enigszins comfortabele houding vinden.
Manlief avondje uit. Ik heb foto's in fotoboek van de oudste geplakt. Dan is dat ook weer 'bij' . Ondertussen lekker 'fout' Bridget Jones gekeken.
Mijn broertje heeft hier voetbal gekeken met mijn vriend. Mijn schoonzusje werkt hier aan de overkant in het bejaardencentrum dus die kwam ook nog even langs. Heb me eigen KFC kippetjes gemaakt. Nu nog ff op de laptop en duik zo lekker mijn nest in.
door kos gewandeld. En net even gezellig gehad met man��...nu lekker slapen. Nog twee dagen heerlijk vakantie
Woonkamer helemaal gepoetst en op nieuw ingericht. Gisteren en vandaag namelijk de woonkamer geschilderd En nu lekker in bed en slapen
Jongens in bad gedaan en naar bed gebracht. Daarna hardlopen en zelf in bad. Nu bankhangen en Netflix kijken
Morgen is m'n oudste jarig, dus ik heb cadeautjes in zitten pakken, eten en hapjes voor morgen voorbereid en de kamer versierd.
Wij hebben een vrijgezellenfeestje gehad in Volendam. En heb ongeveer 2 uurtjes geslapen 😱 Ik word te oud voor dit soort dingen haha.
Gisteren ben ik om half 7 met dochter in slaap gevallen en niet meer wakker geworden tot vanmorgen. Moest even bijslapen van vrijdag op zaterdag slechts van 7-9 geslapen door een feestje.. En daar kan ik niet zo goed meer tegen blijkt wel
Gistermiddag bouw weekend bij de corsowagen. Met aansluitend een lekkere bbq. Lekker eten en biertjes drinken. En heel veel gezelligheid.
Ik zat gisteravond nog tot laat alleen op de bank om Crossfire deel 4 uit te lezen! Eerder op de avond ging mn man nog even met onze zoon door de regen om naar het Straattheater hier in de stad te kijken. Daarna keken we naar Ik Vertrek en via uitzending gemist naar De Vloer op. Wij relaxen altijd 's avonds,altijd languit ieder op een bank met tv aan of ik soms met boek