Heerlijk een filmpje gekeken aangezien ik niet lekker was. Vriend had middagdienst en dochter lag op bed. Vanavond zelfde ritueel 😁
Mooi! Z'n soort heb ik op mijn rug Ik ben nog steeds aan het na genieten van een feestje en ik ga mijn verjaardag vieren op dreamvillage helemaal heppy de peppy 😍 💃🏼
Vanavond lekker voor de buis hangen, nog wat in het huishouden doen en maar vroeg naar bed denk ik. Morgen gaan we 's middags op visite en blijven daar ook eten. Morgen vroeg snel boodschappen en ik denk nog een taart bakken om mee te nemen.
Ik kijk 's avonds meestal een documentaire op Youtube. Ik heb geen tv omdat daar toch nooit komt wat ik wil zien op de tijd dat ik het wil zien, dus internet, en vooral Youtube, zijn daarvoor ideale oplossingen. Soms kijk ik iets anders. Gisterenavond een concertopname van één van mijn favoriete bands zitten kijken op Youtube. En soms zit ik alleen te forummen. De avond is wel altijd computertijd. Meestal doe ik overdag andere dingen (met af en toe wel even via telefoon op internet kijken, of als ik me niet zo lekker of niet zo energiek voel toch de pc aan overdag) en ga ik 's avonds uitgebreid voor het scherm zitten. Drinken erbij, koekjes erbij... Heerlijk!
Vanmiddag effe bij oma op visite geweest, zo maar is kijken wat we gaan eten... op t gemakje, en dan weer slapen haha..morgen kijken we wel weer wat we doen.
Ben de middag bezig geweest met het repareren van een kast en deze opschuren en gronden. Voldaan gevoel! Man is weg, die had zin om de hort op te gaan. Dus nu staat er een pan met hete knakworsten op het fornuis voor zoon en mij koken doen we morgen wel weer! Als die kleine straks op bed ligt ga ik ongegeneerd op de bank liggen TV series kijken en pinteresten met een goed glas wijn. Oh ja, ik moet straks ook nog even een clan war winnen.
Vanavond lekker series kijken op bed met een grote kop groene thee. Zin innn! En optijd naar bed, slaap slecht.
Bijkomen van een week familie over de vloer. Nu nog even buiten zitten, maar de zon ging net achter de heuvel dus dan naar binnen. Me verheugen op een nieuwe kitten ophalen morgen...
Kinderen naar m'n ex gebracht, gaan een weekje weg Maar vanavond komt m'n vriendje, na een vakantie. Jeehj.. Zin in! Zal wel een relaxe avond worden, hij komt vanavond vanaf Schiphol door.
Helemaal niks. Bank hangen en om 21 uur naar bed. Heb vanmiddag al even geslapen en morgen moeten de kinderen weer naar school! De vakantie is omgevlogen 😱
leuk om te lezen van iedereen. Kinderen liggen hier net op bed, zij hebben nog 2 weken vakantie. Ik ga met een paar grote mokken groene thee op de bank series met mijn man kijken. Morgen is mijn vakantie voorbij en gelijk drukke boel hier met de kindjes. Ontzettend zin in weer, maar daarom ook niet te laat naar bed.
Ik heb mijn vriend net gesommeerd popcorn te maken. Dadelijk een filmpje kijken. Meisje ligt al een klein uurtje lekker te slapen.
Kindjes liggen sinds 19:00 op bed, toen even alles aan kant gemaakt, opgeruimd en gestofzuigd en gedweild. En dat bankhangt toch een stuk lekkerder Heb nu allerlei tapas hapjes uitgestalt voor me op tafel en een paar speciaalbiertjes, zometeen zetten we lekker een filmpje aan en dan even een avondje genieten.
Man staat metde kindjes onder de douche. Straks mannen aanpakken, pyama aan en lekker slapen. Dan wij samen op de bank ik serie kijken en ml een spelletje doen op zn ds.
Gisteren ben ik met vrienden naar een festival geweest. Het is 5 uur 's nachts geworden voor mij, vriend was vanmorgen om 8 uur pas thuis. Oops. Vriend heeft de hele dag in bed gelegen met een kater en wat opgeruimd thuis. De meisjes sliepen bij mijn ouders, dus ik heb vandaag de trein gepakt naar hen toe en ben met ouders en dochters uit eten geweest. Mijn broertje en zijn vriendin gingen ook mee. Heel gezellig met zijn allen. Dochters liggen nu in bed en ik lig op bed in mijn oude slaapkamer Ik ga zo nog even een kop thee drinken met mijn moeder en dan op tijd slapen.