Zooo lig met rugpijn in bed...en beetje buikpijn maar de klus is geklaard...wat zal ik morgen doen... Heb echt de onbedwingbare behoefte om te poetsen.
Ik zit al een uur op ZP als ik begin kan ik niet stoppen Verder ligt er een kussen te vragen om een nieuwe hoes maar heb geen zin om m te maken, elke avond hetzelfde. Dus wordt het weer folders bekijken krant lezen, bakje thee erbij met lekkere Milka caramel en dan spullen voor morgen klaarzetten/naar bed. Ben helaas alleen ML slaapt bij zn ouders en ik haat alleen zijn s nachts, zeker nu het eerder donker wordt..
niets bijzonders. Vandaag teruggekomen uit Kos. Dalijk lekker even douchen en dan op de bank tv kijken. Morgen verder met wassen strijken en poetsen. Overal stof en spinrag ofzo. Vah
Ik wilde gaan schrijven, maar ik ben vreselijk moe. Heb zin om nu al naar bed te gaan Zit een beetje op Twitter, zo nog ff Netflix aan maar denk op tijd mn bed in!
Een uurtje op de harp gespeeld, ik ga zo denk ik Glee kijken met een kopje thee en m'n haakwerkje erbij. En nog even mijn man zijn boterhammen smeren want die moet om vier uur weer weg.
Bankhangen. Film kijken. En als het even lukt beginnen met 1 van de eerste foto's van m'n kleine op papier over te tekenen. Wil die dan graag aan de muur hebben.
Vanavond voor mijn hoogzwangere schoonzus Surinaams gekookt! Daarna nog lekker gekletst, blijft leuk om je ervaringen met elkaar te delen! Nu lekker kids op bed en liggen op de bank, tussendoor genieten van ons katje Bella die we sinds dit weekend hebben! Het is echt een scheetje...
Attack on titan gekeken. Nu ligt mijn meisje heerlijk te pitten, vriend heeft net ook zijn mandje opgezocht en ik ga lekker online nog even wat dingetjes opzoeken.