Heel hard leren voor een examen na een nacht van net drie uur.. man oh man..mprgen examen. Al drie dagen zenuwachtig.
Leuk!! Gelukkig nieuwjaar Nikki! Ik ga vandaag wat leuks voor de kinderen doen... Ik zat te denken aan kidz city Utrecht. Iemand die daar al is geweest en is het een aanrader?
Het is wel leuk hoor, alleen de kleintjes spelen meestal in het wat simpelere gedeelte en dan vind ik het erg prijzig.
Effe leren voor m'n Taxipas, en voor de rest op de bank met m'n verkoudheid lekker luieren, en wachten tot m'n meissie vanavond weer thuis komt van een weekend papa..
Laatste rommel dingetje voor de verhuizing. A.s zaterdag gaat het gebeuren. Dus nu alle hamg dingen er af en gaten vullen. Troep weggooien etc.
Net een HIIT training gedaan, zo heetlijk een uurtje bubbelen in bad en dan vanmiddag naar Het Zuidplein Theater voor een kindershow met mijn dochter en mijn nichtje. En voor vanavond stast de verse tomatensoep ook al klaar 😄
Wij hebben een lekker rustige ochtend in pyjama gehad en gaan nu naar de stad om naar de mediamarkt te gaan en te lunchen. Man gaat daarna naar een voetbalwedstrijd met vrienden en ik ga met de kinderen even langs mijn ouders.
Hier geen kinderen, dus in die zin geen tips. Wij hebben vanochtend uitgeslapen, zijn op de koffie geweest bij mijn ouders, net ff een soepje gegeten en nu op de bank relaxen. Straks eten koken, vanavond naar de kerk en een bakje doen bij vrienden.