Vorige maand is mijn bril kapot gegaan, dus ik baalde ontzettend. Overdag draag ik altijd lenzen, maar 's avonds en 's ochtends is het toch wel prettig om even een bril op te kunnen zetten. Ik weet niet hoe ik er terecht kwam, maar op een gegeven moment kwam ik op de facebookpagina van lensway en zag ik dat ze een hele leuke actie hadden. Voor de eerste 2000 mensen die reageerde op een link lag een gratis bril klaar. Helaas was ik net te laat met aanmelden. Gisteren zag ik ineens dat de actie er weer was. Dus ik me meteen aangemeld, vandaag ontving ik een mail met een linkje. Precies om 12.00 uur moest ik op die link klikken en hopen dat ik bij de eerste 2000 zat.....en Joepieeeee ik zat erbij Dus heb je een nieuwe bril nodig.....zoek de facebookpagina van lensway en let goed op, want ze doen de actie best regelmatig!
Ik heb 3 weken terug een bril, van hun gewonnen. Alles is keurig verzorgd. Op hun site kan je een foto van je gezicht uploaden en dan kan je allerlei brillen passen. Het was een gokje, maar ik ben tevreden. Oja, je mag een bril van 60.- uitzoeken. Je betaalt wel de verzendkosten en evt. meerprijs.
Ik heb ook gewonnen. Maar je moet wel extra betalen voor je glazen en voor mij helaas weinig keus in small. Het meeste is in Medium of Large en dat is te groot voor mij..