Tanden poetsen, douchen naar het toilet. Dan nog even op mijn telefoon mailtjes checken etc. Nog even kroelen met mijn man en dan ga ik slapen.
Tandenpoetsen, e.d. En dan ga ik in bed altijd nog lezen. Zodra mijn ogen dicht beginnen te vallen leg ik mijn ereader weg en val in slaap. De lamp op mijn nachtkastje is geprogrammeerd om in een half uur langzaam aan uit te gaan. Dus die staat regelmatig nog aan als ik in slaap val.
Toilet Make up verwijderen Douchen Haar in knot en bodylotion lichaam/creme gezicht Tanden poetsen Poosje tv kijken Slapen
Douchen (ik kan echt niet zonder te douchen en mijn haar te hebben gewassen in bed stappen, gelukkig is mijn weinige haar binnen 10 minuten droog ) Tanden poetsen Minimaal een half uur lezen
Honden buiten laten, keuken opruimen, vaatwasser aan. ( man doet controle ronde stal) Kalfjes checken, honden opsluiten, deuren check, tanden poetsen, kinderen check, in bed nog ff foon checken, nog wat praten met man, soms klieren met man en af en toe sexen.
Ik ook niet. Ik ben nogal een hevige en moet nogal wat verwerken op de moment dat het hier stil en rustig word.
Douchen, tanden poetsen, naar de wc, kijken bij de kinderen, vochtinbrengende crème opsmeren, beetje lezen of op mijn telefoon
Naar de wc, tanden poetsen, glas water pakken, kleding voor de volgende dag klaarleggen, tv/telefoon kijken, nog een tijdje wakker liggen en dan slapen.
verschillend maar meestal wel tussen 22.00 en 23.00 uur. Maar voor ik slaap is het meestal ergens tussen 23.30 en 1.00 (normaal gesproken). De laatste tijd slaap ik vaak pas tegen 4.00 / 5.00 om rond 9.00 alweer wakker te zijn. Vanacht was het 5.00 uur en was is 6.45 alweer klaar wakker.
Ongeveer een half uur voordat ik wil gaan slapen doe ik de televisie uit om te lezen beneden. Daarna tandenpoetsen, vaatwasser aan, flesje water vullen voor de kinderen, gezicht wassen en naar boven waar ik meestal heel hard mijn best moet doen om een plek te vinden in ons, inmiddels toch aardig grote, bed. Onze kinderen slapen eigenlijk altijd nog bij ons en rollen vaak het hele bed door
Haha, bij je eerste zin dacht ik nog: ‘dat herken ik helemaal’ (heb nogal een uitgebreide verzorgingsroutine voor het slapengaan), maar toen begon ik te lezen over was, strijk, haar föhnen,... en dacht ik: ‘ok, never mind, ‘t valt hier dus nog best wel mee ‘ Moet ik onthouden voor wanneer mijn vriend volgende keer weer zaagt dat ik nog stééds niet in bed lig (ik hou hem blijkbaar onbedoeld wat wakker met mijn eindeloos gestommel in de badkamer ).
Ik ga maar geen antwoord geven op de vraag... Tenminste; niet het antwoord dat ik eigenlijk zou willen geven
Hier eerst douchen en tanden poetsen, soms geen douche als ik te moe ben. Dan was ik wel altijd mijn gezicht. Eeeeerst mijn neus snuiten, ik heb echt een soort tik dat ik die gesnoten moet hebben. Daarna mijn gezicht insmeren met serum en crème. Handen nog even wassen want het plakt haha. Eenmaal in bed smeer ik mijn lippen altijd in met een laagje vaseline. Dan nog even op mijn telefoon kijken. Na 15/30 min vind ik het wel gezegend. Dan kijk ik nog even op de camera hoe het met Q gaat. Dan smeer ik mijn handen in en ga ik slapen.