hallo allemaal, ik ben nieuwsgierig of er hier nog meer gekken zijn die morgen gaan trouwen net als ons. \/ of gaan jullie iets anders doen omdat het vrijdag de 13e is.... ale: liefs kristy
Alvast gefeliciteerd dan... Maak er een leuke dag van. Ik ga gewoon mijn huishouden doen en s'avonds word ik opgehaald door vrienden. We gaan een weekendje weg!
Trouwen op vrijdag de 13e, geweldig, 't is dat ik al getrouwd ben, maar gefeliciteerd alvast! Maar deze vrijdag de 13 vieren we de verjaardag van mijn moeder, lekker eten en gezellig borrelen (met appelsap voor mij) dus
Ik heb een 's avonds een verjaardagsfeestje, maar ben rest vd dag lekker vrij, dus wat huishouden en met honden lopen. Racebabe
Allereerst Proficiat met jullie Huwelijk! Zelf heb ik een evaluatiegesprek waarom onze 2e ICSI geen doorgang kon vinden afgelopen vrijdag! Ben reuzebenieuwd! Liefs Marjo
Proficiat alvast met jullie huwelijk! Ik ben morgen op tijd al op de stallen te vinden! Vooral met het heerlijke weer nu
Mijn laatste werkdag! Ga met verlof morgen! gefeliciteerd met je huwelijke n maak er een super mooie dag van! Het weer zit jullie in ieder geval alvast mee!
Alvast gefeliciteerd met jullie huwelijk, het beloofd in ieder geval een stralende dag qua weer te worden. Ik hoop zelf dat ik ga bevallen. Vind vrijdag de 13e wel een mooie dag. Mijn ouders zijn ook op vrijdag de 13e getrouwd en nog steeds heel erg gelukkig met elkaar. Groetjes.
alvast gefeliciteerd nee doe verder geen gekke dingen op vrijdag de 13de. ga gewoon aan het werk en krijg een FM. Liefs kaatje
Alvast een hele mooie / fijne dag toegewenst Ik ga weinig bijzonders doen, in ieder geval geniet ik van het mooie weer
gefeliciteerd maak er een super dag van! ik doe gewoon mijn dingetje ik ben niet zo bijgelovig. ik zou eerder niet onder een ladder doorlopen omdat ik bang ben dat ie omvalt of zoiets ipv dat ik bang ben dat het ongeluk brengt.
Alvast gefeliciteerd, het weer hebben jullie iig mee! Ik ben morgen uitgerekend dus ik hoop te gaan bevallen
gefeliciteerd. het lijkt mij wel leuk om dan te bevallen. mijn schoonmoeder vindt dat vreselijk. ik ga mijn huissie opruimen en ik moet dan naar de vk.