alvast gefeliciteerd t word mooi weer dus dat is boffen wij gaan morgen met de drive in weg! dus weer een feestje bouwen
van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en een fijne dag morgen wij zijn 13-7 getrouwd en dat valt dit jaar jawel ook op een vijdag
Het is een hele leuke dag om te bevallen... Ik ben een vrijdag precies een half jaar geleden bevallen van mijn zoontje op Vrijdag 13 oktober 2006 Gefeliciteerd met jullie huwelijk en voor de andere dames, ik hoop dat jullie morgen mogen bevallen!
Naar Paul de leeuw Moet er 12.45 uur zijn en ben zaterdag op Ned.1 rond 20.30 uur op tv. Dus hoop dat de heen en terug reis goed verloopt op die dag
Ik heb dan mijn laatste werkdag, heerlijk met zwangerschapsverlof! Alvast een fijne trouwdag! Groetjes, Anakin.
hard werken waarschijnlijk.... Een hele fijne dag morgen! Geniet ervan, het wordt iig hardstikke mooi weer!
iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties! degene die hopen te bevallen,veel succes! liefs kristy
Ik ga morgen gewoon werken en mijn schoonmoeder is ook jarig! Verder een fijne en mooie dag toegewenst (aan het weer zal het niet liggen!)
Gefeliciteerd en maak er een leuke dag van Mij mamzie komt me helpen met huishouden, kan me linker-arm niet gebruiken erg lastig met huishouden :-k
van harte gefeliciteerd! dat het vandaag maar een mooie dag mag worden om nooit meer te vergeten. en ik ga niet zoveel bijzonders doen vandaag huisje door werken naar het dorp boodschapjes doen etc. groetjes susanne