nu ze dan geboren is, is het natuurlijk wachten op de naam. en binnenkort zal iedereen wel gaan gokken wat het mischien worden zal. wat denken jullie? welke naam zal het worden? en zal het weer beginnen met een A
mischien wel anita? hihi aleida .... ik kan nergens opkomen, het zal vast een naam zijn die uit de geschiedenis van de oranjes stamt.
Anna komt trouwens ook veel voor in de Oranje-geschiedenis. Maar ik moet zeggen dat je dan een lettergreep mist, om het mooi bij Amalia en Alexia te laten passen.
Beginnent met een A, eindigend met een a en dan 3 lettergrepen. A-ma-liA A-lex-iA en dan nu A-ni-tA (kan toch gewoon niet anders ) Groetjes Anita
Ik ga met Lientje mee. Alexandra lijkt te veel op Alexia (zelfde afkorting) Alicia blijft in de juiste stijl A-lic-IA
Denk net als cimbomlu (zoiets was het.. haha) dat het AURELIA gaat worden. Naam begint niet alleen met een A, maar het eindigt net als de 1e 2 namen ook op IA. Ben wel benieuwd!
Hier een leuk stukje op de site van de telegraaf...kan alle kanten op http://www.telegraaf.nl/binnenland/6183 ... tml?p=13,1