Werkzoekende, al een fulltime job op zich! Ben bezig met het behalen van NIMA A, wil graag de marketing/communicatie kant op, het liefst PR en Social Media.
Bij welk bedrijf ben je chatoperator? En om wat voor berichtjes gaat het dan? Zit erover te denken om het een paar uur in de week te gaan doen.
Kinderschoenen speciaalzaak en gediplomeerd video-editor (nog wat werkzoekend, lastig ivm zwangerschap, mja de kennis heb ik iig)
Receptionist/gastvrouw en secretaresse in 1. Bij een pand waar ongeveer 200 bedrijven inzitten, dus ik werk eigenlijk voor ongeveer 200 bedrijven
Werk in een modeltreinenwinkel met webshop en met een aantal weken gaat de nieuwe winkel van mijn baas open met Portugese Delicatessen en die ga ik draaien en deze ook in combinatie met een webwinkel waardoor ik ook veel thuis kan doen
ik ben diensthoofd van de planningsafdeling en het secretariaat van de federale politie op de luchthaven van Zaventem (BE)
Ik ga volgende maand weer naar school.... Momenteel werk ik namelijk niet, en ik wil me graag laten omscholen.